Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:00:30 GMT

چرا از سرور های اچ پی استفاده میکنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۳۱۶۶

چرا از سرور های اچ پی استفاده میکنیم؟

سرور اچ پی از پر فروش ترین های جهان هست. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ بازار نظرات - اخبار بازار -

 سرور اچ پی از پر فروش ترین های جهان هست. قطعات اصلی مثل رم ، حافظه و منابع تغذیه در این سرور جایگذاری شده اند برای بالاترین کارایی در زمان های متفاوت و قابلیت اطمینان  بالا طراحی شده اند .

 

این سرورهابا توجه به تعدد زیاد قطعات داخلی (( برای مثال از سایز کوچک تا سایز های متوسط و تجاری تا دیتاسنتر های بزرگ)) همواره در جهت بالابردن کاراریی ها و منعطف شدن با استاندارد های جهانی در نسل های جدید سرور های ای تی و بخش های مختلف تولید و توزیع میشوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه از دلایل کیفیت بالای این سرور ها در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار میگیرد :

1 . سرور های   hpکاربر محور هستند ، یکی از بخش های تولیدی این کمپانی بزرگ همواره به تجربیات کاربران مختلف در حوزه محصولات جدید توجه میکند تا به درستی درک کنند کاربر چه نیاز و انتظاراتی از یک سرور استاندارد دارد .

2 . سرور اچ پی دارای قابلیت تست است. همین ویژگی باعث شده است این کمپانی با رسیدگی به خطاها و باز بینی تمامی مشکلات افزایش اطمینان از سوی مخاطب و همکاری بیشتر با همکاران را داشته باشد. از جمله بررسی ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

. تست و بررسی پیکر بندی سرور با سطح های مختلف

. بررسی و تشخیص نقص سخت افزاری سرور

. تست تنظیمات سرور برای برنامه ریزی ارتقاء سیستم ، استاندارد سازی سیستم ، یافت نقایص و تعمیر سرور و...

Firmware BIOS: همچنین Firmware BIOSها برای بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان قطعات بهینه شده‌اند .

3. سومین دلیل برتری سرور های اچ پی ابزارهای مدیریت آن و فریم ور های پیشرفته است . تکنولوژی iLO بهترین گزینه برای نگهداری  ، نصب و راه اندازی برای یک سرور  است . این قابلیت باعث کم شدن هزینه ها برای اپراتور ها در مقیاس با بقیه سرور هاست.  همچنین فریم ور BIOS براب بالا بردن کارایی و قابلیت انعطاف پذیری سرور بسیار بهینه است.

علاوه بر مواردی که ذکر کردیم دلایل زیادی وجود دارد که سرور اچ ی را از بقیه سرور ها متمایز کند . برای مثال یکی از مدل های اچ پی را مورد بررسی قرار میدهیم : 

بررسی سرور اچ مدل HPE ProLiant DL 560 Gen 10   

اگر دنبال سروری هستید با قدرت بالا  اما فضای مرکزی محدودی دارید سرور Gen10HPE ProLiant DL560 بهترین انتخاب برای شماست . این سرور hp با حجم کمی که در اختیار دارد امکانات زیادی را به وجود می آورد . در دنیای IT  اصطلاح Dense  را به کار میبرند .این سرور ارتقاء پذیر است و بسیار مفید برای مجازی سازی و اپ های دیتاسنتری است . دارا بودن چهار پردازنده نشان از ان دارد که این سرور بسیار متراکم است و میتواند امنیت و کاراریی  بسیار بالایی را در یک شاسی دو یونیت برای شما گردهم آورد . در این سری سرور اچ پی پشتیبانی از پردازنده های نسل Intel Xeon Processor Scalable کارایی دستگا ها را تا 68% افزایش میدهد .

این سرور دارای حافظه های قوی و هوشمندی است که تا حداکثر TB3 و 8 درگاه ورودی و خروجی 3 Pcle  را در اختیار شما قرار میدهد .

در یک جمع بندی کلی این سرور دستگاه مناسبی برای سازمان ها و ماموریت هایی حیاتی است که مجازی سازی ، داده های مرکزی و محاسبات سنگین عددی با بهره گیری از  4 پروسسور میباشد .

انتهای پیام/

 

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرور اچ پی سرور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل محور طزرجان - ده‌بالا را تخریب کرد

دریافت 3 MB کد خبر 6087707

دیگر خبرها

  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • خودرو سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟+ فیلم
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • سیل محور طزرجان - ده‌بالا را تخریب کرد
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد