Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود پاکزاد مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با بهزاد محمدی،مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود پاکزاد در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: هاب سوم پتروشیمی به مقصد مهم سرمایه گذاران در حوزه تولید محصولات پتروشیمی تبدیل شده است و منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در حال حاضر دارای مجوز برداشت روزانه ۲۰ میلیون متر مکعب گاز می باشد و ان‌شاالله در تلاشیم با کمک و همراهی سازمان ایمیدرو و  همکاری و مساعدت وزارت نفت دیگر خوراک ها از جمله متان، اتان، گاز ال پی جی و سایر خوراک های مورد نیاز را جهت سرمایه گذاران فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استقرار گمرک، مجوزات زیست محیطی، مجوز تاسیس بندر پارسیان از سازمان بنادر و دریانوردی، مرز مجاز دریایی، تصویب طرح جامع منطقه در هیات دولت در کنار زیرساختهای اجرا شده و در دست اجرا پارسیان را به بهشت سرمایه گذاران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در ادامه افزود: با حمایتهای دکتر غریب پور رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو تا کنون ۹۰ میلیون یورو جهت ساخت اسکله بندر پارسیان هزینه شده و بزودی اسکله ۵ با کاربری فله خشک با ظرفیت ۴ میلیون تن به بهره برداری میرسد و اسکله نفتی و پتروشیمی با پیشرفت ۵۰ درصد در حال تکمیل می باشد.

در این دیدار بهزاد محمدی از منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به عنوان یک ظرفیت مهم و کم نظیر نام برد و از از همکاری و تعامل بیشتر شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان ایمیدرو در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان خبر داد و بر  گشایش اعتبار در آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی ها در هاب سوم پتروشیمی ایران تاکید کرد.

در اواخر سال گذشته وزیر نفت  منطقه ویژه اقتصادی پارسیان را به‌عنوان هاب سوم پتروشیمی کشور معرفی کرد و کارشناسان حوزه انرژی معتقدند این منطقه بزودی فراتر از اقتصاد کشور نقش آفرینی خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: پتروشیمی هرمزگان پاکزاد منطقه ویژه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان