Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@11:22:03 GMT

تغییر ساعات کاری ادارات استان کرمان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۳۲۷۰

تغییر ساعات کاری ادارات استان کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان"عباس تقی زاده" مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی مصوبات جلسه امروز یکشنبه ۱۱ اسفندماه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا را تشریح کرد. 

او در تشریح جزییات مصوبات این ستاد گفت: در این جلسه ساعات کار ادارات استان کرمان به استثناء مراکز بهداشتی، درمانی و امدادی از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه تا اطلاع ثانوی را ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مصوبه تعیین دورکاری برای برخی کارکنان ادارات نیز گفت: دورکاری کارکنان بصورت عدم حضور فرد در محل کار و انجام کار در منزل، با تشخیص و تایید مدیر دستگاه و تا سقف ۳۰ درصد کل کارکنان، به نحوی که موجب اختلال در کار دستگاه نگردد برای افراد دارای شرایط خاص از جمله بانوان شاغل باردار و یا دارای فرزند خردسال زیر ۷ سال، بانوان شاغل دارای فرزند یا همسر معلول، افراد بالای ۶۰ سال، جانبازان معزز شیمیایی، افراد با سابقه پیوند اعضاء و شاغلینی که سابقه بیماری‌های زمینه‌ای پر خطر دارند، تا اطلاع ثانوی اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمان وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.   وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • خبر جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳ / تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟