Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:33:52 GMT

آسفالت معابر همدان نامناسب است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۳۲۸۶

آسفالت معابر همدان نامناسب است

علی رحیمی فر روز یکشنبه در نشست بررسی وضعیت بودجه سال ۹۹ شهرداری همدان گفت: بارندگی های مداوم نیز باعث ایجاد چاله و دست انداز در سطح معابر و خیابان ها شده و بهسازی آن بسیار حایز اهمیت است.

عضو شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: آسفالت ورودی اصلی مسیر ملایر به همدان نیز از وضعیت نامطلوبی برخوردار است و در آستانه سال جدید باید هرچه سریعتر ترمیم و اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی فر با اشاره به اینکه برخی کوچه ها نیز با بارش های اخیر باعث ایجاد حفره های بزرگ شده است، گفت: شهرداری نسبت به پوشش و آسفالت این وضعیت نیز اقدام کند.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی همدان نیز با انتقاد از ساخت و سازهای غیر مجاز در بلوار امام خمینی (ره) گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه در حال انجام است و مدیریت شهری نظارت و برخورد لازم را نمی کند.

نرگس نوراله زاده افزود: شهرداری فقط یک هفته برابر این ساخت و سازها ایستادگی کرد اما سپس نسبت به برخورد لازم بی تفاوت شد.

وی اضافه کرد: اگر ساخت و ساز در این منطقه آزاد شده، باید با مجوزهای قانونی انجام شود اما اگر قرار بر احداث نیست، چرا شهرداری نظارت و برخورد را رها کرده است.

نوراله زاده خاطرنشان کرد: ساخت و سازها باید به کمیسیون ماده پنج ارجاع شده و مجوز اخذ کنند تا بتوانند بدون دغدغه بناهای خود را احداث کنند در غیر اینصورت از شهرداری می خواهیم که برخورد قانونی داشته باشد.

 نشست بررسی و تغییر در وضعیت بودجه سال ۹۹ شهرداری همدان در حوزه مناطق و سازمان ها همچنان ادامه دارد و هنوز برای تصویب نهایی به کمیته انطباق ارجاع نشده است.

برچسب‌ها شهرداری همدان شورای شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان شورای شهر همدان شهرداری همدان شورای شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان

مالک باقری، گفت: تمام کانال‌های حفرشده  پرژه فیبر نوری در معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها در منطقه یک شهری به میزان ۸۵ هزار متر، آسفالت شده است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه یک کرمان  تصریح کرد: در کنار آسفالت کانال‌های پروژه فیبر نوری، لکه‌گیری آسفالت نیز در این معابر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد