Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:07:50 GMT

تراکتور به صداوسیما: دوربین راه نمی‌دهیم!

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۳۳۰۷

تراکتور به صداوسیما: دوربین راه نمی‌دهیم!

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور طی نامه ای به رییس سازمان صداوسیما اعلام کرد از این پس دوربین های تلویزیونی را به ورزشگاه یادگار امام تبریز راه نمی‌دهند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور طی ماه های گذشته همواره گلایه خود را از رفتار برخی مجریان و گزارشگران و عدم پخش بازی‌های این تیم از شبکه سوم سیما مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو حالا بعد از عدم موافقت سازمان صداوسیما با درخواست‌های مسئولان این باشگاه آنها تصمیم جدیدی گرفته‌اند. اینکه دوربین‌های تلویزیونی را به ورزشگاه یادگار امام تبریز راه ندهند و این قطعا یک بلوای جدید در فوتبال ایران خواهد بود.


 

در نامه ای که عباس الیاسی رییس هیات مدیره تراکتور به علی عسگری رییس سازمان صداوسیما نوشته تاکید شده بازی های تراکتور با توجه به حضور پرتعداد هواداران و وجود علاقه مندان باید از شبکه سوم سیما روی آنتن برود. همچنین رییس هیات مدیره تراکتور به صحبت هایی که برخی گزارشگران در حین برگزاری مسابقات علیه تراکتور و هواداران این تیم انجام می دهند واکنش نشان داده و از رییس صداوسیما خواسته تذکرات لازم را به آنها بدهد.

 

 

 

در این نامه تاکید شده برخی گزارشگران و مجریان بحث‌های قومیتی را تقویت می‌کنند و از صداوسیما خواسته شده تا با این افراد برخورد شود. در پایان این نامه رییس هیات مدیره تراکتور تاکید کرده که تا زمان رفع مشکلات توسط صداوسیما مانع از ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه یادگار امام می شود. اتفاقی که اگر محقق شود یک بحران جدید در فوتبال خواهد بود.

 

 

 

آنطور که مسئولان تراکتور اعلام کرده‌اند در تصمیم خود برای راه ندادن دوربین های تلویزیونی تا گرفتن پاسخ منطقی از صداوسیما اصرار دارند. از آنجایی که تراکتور یک باشگاه خصوصی است بی تردید برای اجرای تصمیم خود محدودیت‌های کمتری دارد و حالا باید دید واکنش مسئولان صداوسیما به این نامه و تصمیم باشگاه تراکتور چه خواهد بود.

 

از طرف دیگر اگر تراکتوری ها نخواهند دوربین‌های تلویزیونی را به ورزشگاه یادگار در بازی های آینده شان که از قضا دو مسابقه بعدی هم خانگی است راه بدهند، مشکلات بعدی ایجاد خواهد شد که می‌تواند پای سازمان لیگ فوتبال و فدراسیون را نیز وسط بکشد.

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور دوربین های تلویزیونی ورزشگاه یادگار رییس هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی

معاون شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه اولویت اصلی این نهاد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است؛ از تکمیل عملیات عمرانی ۲ میدان شهید عباس‌زاده و میدان واقع درشهرک یادگار امام خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید علی پورباقری معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اعلام این خبر گفت: اولویت اصلی مدیریت شهری در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که در حال حاضر بیش‌از ۲۰ پروژه وجود دارد که مراحل پایانی خود را طی می‌کنند
وی با اشاره به تکمیل عملیات بازپیرایی میدان شهید عباس‌زاده در مساحت بالغ بر ۲۸۰۰ مترمربع، افزود: باتوجه به موقعیت مکانی این میدان در ورودی شهر و حاکم بودن شرایط ترافیکی بر ان عملیات بازپیرایی ان اجرا و هم‌اکنون به اتمام رسیده است.
او با اشاره به عملیات احداث میدان جدید در شهرک یادگار امام در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع، بیان کرد: ورودی شهرک یادگار امام از سمت خیابان پلیس و همجوار بودن با اردوگاه فعلی سبب‌شده این معبر یکی از ورودی‌های پر تردد به‌شمار آید که نیازمند ایمن سازی و اصلاح هندسی بود که در همین راستا عملیات اصلاح هندسی و احداث میدان در دستور کار قرارگرفت و اجرا شد و هم‌اکنون احداث این میدان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
پورباقری افزود: انجام عملیات خاکبرداری، خاکریزی، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش، ایجاد فضای سبز، نورپردازی از جمله مهمترین اقدامات اجرا شده دراین دو پروژه است.

دیگر خبرها

  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • ببینید | نگاه زاکانی رو به دوربین صداوسیما در هنگام سخنرانی رئیسی سوژه شد!
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی