Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@10:06:34 GMT

باشگاه‌های ورزشی بی‌توجه به کرونا، پلمپ می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۳۳۴۶

باشگاه‌های ورزشی بی‌توجه به کرونا، پلمپ می‌شوند

حمیدرضا رجبی با اشاره به عدم توجه برخی از باشگاه‌های ورزشی اسدآباد به مصوبه تعطیلی اماکن و باشگاه‌های رورزشی به دنبال پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت: در صورت تکرار مجبور به پلمپ و باطل شدن پروانه باشگاه خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و احتمال شیوع آن از طریق حضور افراد در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی، اظهار کرد: طبق دستور مدیرکل ورزش استان و تصمیم وزارت بهداشت در خصوص تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی تا پایان ۲۰ اسفند، نامه ای به تمام اماکن ارسال کردیم و دستور تعطیلی را صادر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متأسفانه علی رغم ارسال نامه و تأکید بر تطعیلی اماکن و باشگاهای ورزشی تعدادی از آن‌ها اقدام بازگشایی کردند که در صورت تکرار برای روزهای آتی، با آنان برخورد خواهد شد.

رجبی از پلمپ و باطل شدن پروانه باشگاه‌های که اقدام به بازگشایی در مدت مقرر کنند، خبر داد و گفت: این امر با همراهی اماکن و دادستانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه خانواده جوانان و نوجوانان باید از ورود فرزندانشان نه تنها به اماکن ورزشی بلکه از ورود به پارک‌ها و اماکن شلوغ به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا جلوگیری کنند، افزود: از باشگاه‌هایی که سلامت خود و مراجعه کنندگان برای آنها مهم بوده و اقدام به تعطیلی این اماکن کردند، تشکر می کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام

الهام جم زاده معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ایلام اظهار کرد: بیماری آبله گوسفندی یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در گوسفندان به شمار می‌آید در صورتی که این بیماری به موقع درمان نشود می‌تواند خیلی ساده کل گله را درگیر کند.

وی ادامه داد و گفت: آبله در گوسفندان یک بیماری پوستی می‌باشد که خود را با ضایعات سرتاسری در تمام بدن گوسفندان نشان می‌دهد. این بیماری گوسفند و بز را مبتلا می‌کند و گزارشاتی از وقوع انسانی آن نیز وجود دارد.

جم زاده با توجه به اینکه وجود انواع بیماری در گوسفندان همیشه باعث خسارات زیادی به دامداران می‌شود، گفت: اداره کل دامپزشکی استان ایلام براساس ابلاغ سازمان دامپزشکی کشور و به منظور کنترل و پیشگیری از بروز بیماری آبله و حفظ سرمایه دامی استان همزمان با کل کشور در سال ۱۴۰۲ واکسیناسیون آبله را در سطح استان با هدف پوشش کامل جمعیت دامی مورد انتظار بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نوبت سر انجام داده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱ ما ۳۸ کانون بیماری آبله داشته‌ایم خوشبختانه واکسیناسیون گسترده و مانیتورینگ دقیق سبب کاهش تعداد کانون بیماری به ۶کانون در سال ۱۴۰۲ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار