Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار پستی در صفحه رامبد جوان مبنی بر کناره‌گیری این کارگردان از ساخت سری جدید برنامه خندوانه، بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس،  روز گذشته رامبد جوان پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و در آن اعلام کرد که ساخت سری جدید برنامه خندوانه را به جای نوروز، به وقت دیگری موکول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روزها که همه‌گیر شدن ویروس کرونا و اخبار حاشیه‌ای آن تاثیرات منفی را بر روی اذهان عمومی داشته و اغلب مردم در خانه‌های خود در قرنطینه به سر می‌برند، صدا و سیما در تلاش است تا با پخش برنامه‌های مفرح از رسانه ملی بتواند شادی را به نحوی به خانه‌های مردم بیاورد؛ حال ساخت پربیننده ترین مجموعه شاد تلویزیونی اینگونه از سوی سازنده آن لغو می‌شود.

رامبد جوان در اینستاگرام خود نوشت:

فصل جدید خندوانه بماند برای روز‌هایی که بی‌دغدغه‌تر زیر یک‌سقف جمع می‌شویم.
بماند برای روز‌هایی که با خیال آسوده، نفس عمیق می‌کشیم.
بماند برای روز‌هایی که اگر یکی از ما عطسه کرد، دیگران با صدای بلند به او بگویند: عافیت باشه.

بماند برای روز‌هایی که من و گروهم هم دل خوش داشته باشیم که بخواهیم با شما تقسیم کنیم.
بماند برای روز‌های بهتر.
خندوانه بماند برای روز‌هایی دورتر.

به امید عافیت، سعادت و همدلی.
دلتنگ شما، رامبد جوان
دهم اسفند سال نود و هشت

انتشار این پست در صفحه رامبد جوان باعث شد تا کاربران و فعالان فضای مجازی انتقاداتی را به این بازیگر و کارگردان تلویزیونی داشته باشند. آنها با انتشار هشتگ‌های #خندوانه، #رامبد_جوان و #کرونا نقطه نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند که در ادامه تعدادی از آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

 

* منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رامبد جوان فضای مجازی کارگردان صدا و سیما بماند برای روز رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست

ناتینگهام فارست برای اولین بار در لیگ برتر شغل «مشاور داوری» را معرفی کرده بود. 

طرفداری | پس از 77 روز، مارک کلاتنبرگ از شغل مشاور داوری باشگاه لیگ برتری کناره‌گیری کرد. 

به گزارش اتلتیک؛ نونو اسپریتو سانتو، سرمربی ناتینگهام فارست در زمان استخدام کلاتنبرگ ابراز امیدواری کرده بود که این انتصاب به او کمک کند تا بفهمد چرا تیمش در فصل جاری چندین بار با اشتباهات داوری مجازات شده است. پس از این که فارست به طور علنی در مورد بی‌طرفی استوارت اتول، کمک داور ویدیویی بازی با اورتون در تاریخ ۲۱ آوریل ابراز تردید کرد و حتی به فکر شکایت از مسئولان داوری لیگ برتر افتاد، فشارها برای استعفای کلاتنبرگ افزایش یافت. کمیته داوران لیگ برتر طی چند نوبت به دلیل اشتباهات داوری علیه ناتینگهام فارست از این باشگاه عذرخواهی کرده است. 

هاواب وب در ماه اوت به دلیل اخراج و پنالتی اشتباه مقابل منچستریونایتد از ناتینگهام فارست عذرخواهی کرد. او سپس به دلیل اشتباه داوری در شکست مقابل بورنموث با باشگاهی شاکی تماس گرفت. وب روزهای گذشته تایید کرده بود که اعتراض ناتینگهام فارست به اشتباه داوری در دیدار با اورتون صحیح است. با این حال، با تمامی این حواشی، مارک کلاتنبرگ تصمیم گرفت پس از 77 روز شغلش جدیدش را کنار بگذارد. 

ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
  • (ویدیو) تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان
  • تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان + ویدئو
  • انتقاد شدید عباس آخوندی از ساخت و ساز در پارک لاله
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست