Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی اقدامات تمهید شده از سوی این نهاد برای مقابله با کرونا در استان را تشریح کرد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محسن ذاکریان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی برای مقابله با کرونا اظهار داشت: با توجه به زائرپذیر بودن شهر مشهد و در راستای افزایش سلامت زوار و مجاوران پایگاه‌های تب‌سنج در مبادی ورودی شهر مشهد راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی بیان کرد: این پایگاه‌ها در مبادی اصلی ورودی شهر مشهد همچون ورودی باغچه و قوچان و نیشابور آغاز به کار خواهد کرد.

ایران چگونه رتبه دومین کشور موفق در درمان بیماران مبتلا به کرونا را کسب کرد؟ + جدولظرفیت تخت‌های ویژه بیماران کرونایی در گیلان افزایش می‌یابداندیشکده| رکود اقتصادی ناشی از ویروس کرونا به ریاست ترامپ خاتمه می‌دهد

ذاکریان افزود: دستگاه‌هایی مانند نظام پرستاری و شهرداری نیز در این برنامه دخیل هستند و طی آن قرار است افراد مشکوک به کرونا به سطوح یک و دو ارجاع داده شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: توزیع بروشورهای اطلاع رسانی به صورت خانه به خانه در سطح شهر مشهد از جمله اقداماتی است که در راستای افزایش آگاهی شهروندان نسبت به راههای پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 در حال اجراست.

ذاکریان تصریح کرد: همچنین قرار است سرمربیان آموزشی حوزه بهداشت و درمان در میان اصناف و مساجد و اماکن عمومی حاضر شده و آموزش‌های لازم در زمینه مقابله با این بیماری را ارائه کنند.

انتهای پیام/282/ ز

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۶۳ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مهدی اله‌پور افزود: کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در سیزدهمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳ در شرایط پاک قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، امامیه، الهیه و ویلا مشهد پاک است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:هم اکنون کیفیت هوای ۱۹ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد