Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در تاریخ ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی، CNIPA به عنوان اداره ملی حق مالکیت معنوی در کشور چین، طراحی جدیدی را از یک گوشی هوشمند هوآوی تأیید و منتشر کرد. این طرح یک گوشی هوشمند هوآوی را با بدنه کاملاً یک‌پارچه نشان می‌دهد.

هوآوی طرحی را ثبت کرده که یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش Full View را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صفحه‌نمایش، تا قسمت پشت گوشی به صورت انحنادار در سمت چپ، راست، پایین و بالا ادامه دارد.

نکته قابل توجه اینکه گوشی مشاهده شده در این طرح تنها یک درگاه شارژ USB Type-C در قسمت پایین و کلیدهای تنظیم صدا، خاموش و روشن در لبه سمت راست داشته و دیگر هیچ المانی در‌ بدنه آن نیست. در این طرح حتی شیاری برای اسپیکر دیده نمی‌شود و به‌نظر می‌رسد سیستم صوتی در صفحه‌نمایش گوشی قرار گرفته باشد.
در نمایشگر گوشی هم نشانی از بریدگی یا حفره برای تعبیه دوربین سلفی وجود ندارد تا شاهد طرحی کاملاً یک‌پارچه باشیم. نبود دوربین سلفی احتمالاً با فناوری تعبیه دوربین در زیر صفحه‌نمایش،‌ ارتباط دارد.

در این پتنت، دوربین پشتی عجیبی با یک صفحه کوچک تیره نیز دیده می‌شود. این سبک از دوربین، فناوری الکتروکرومیک را در ذهن تداعی می‌کند که امکان تغییر سریع میزان شفافیت شیشه‌ پوشش‌دهنده دوربین را دارد. به بیان دیگر، دوربین تا اجرای اپلیکیشن دوربین به طور کامل تیره است.

غیر از طراحی اطلاعات بیشتری از سوی CNIPA منتشر نشده، با این توضیحات باید منتظر ماند و دید آیا این طرح در آینده به مرحله اجرا درخواهد آمد تا شاهدگوشی هوشمند با دوربینی ویژه باشیم یا خیر.


علاوه بر این طرح، تصاویری از یک گوشی هوشمند هوآوی با ۸ دوربین منتشر شده که احتمال دارد مربوط به پرچمدار جدید سری Mate باشد. در این تصویر، دو حفره در صفحه‌نمایش گوشی در نظر گرفته شده و طراحی کلی محصول هم شبیه به Huawei Nova 6 و Honor V30 است. هیچ نشانی هم از انحنا در لبه‌ها نیست.

طراحی دوربین‌های پشتی، مشابه با چیزی است که در Mate 20 Pro وجود داشت، اما حالا ۶ دوربین به صورت جفت‌جفت، بالای یک فلش LED قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: قیمت و مشخصات فنی تویوتا کمری AWD مدل ۲۰۲۰ اعلام شد

هوآوی برای دوربین پشتی، دو طرح را به ثبت رسانده است. در یکی از طرح‌ها، دوربین در قسمت بالا و وسط بدنه پشتی و در دیگری در قسمت بالا و سمت چپ قرار دارد.

با این پتنت جدید به نظر می‌‌رسد هوآوی به دنبال بازطراحی سیستم دوربین ماتریسی بوده که این شرکت برای اولین بار با رونمایی از سری Mate از آن پرده‌برداری کرده بود. از آنجایی که گوشی رده‌بالای سری HUAWEI P40، محصولی با دوربین پنج‌تایی است به نظر می‌رسد این طراحی جدید مربوط به محصولی از سری Mate 40 باشد.

منبع: انتخاب لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rdK خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هوآوی اخبار تکنولوژی یک گوشی هوشمند صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: مشهد یکی از شهرهای پیشگام در حوزه حمل‌ونقل هوشمند است، از این رو ما نیازمند به‌روز رسانی و توسعه زیرساخت‌های این نوع از حمل‌ونقل در مشهد هستیم.

قاسم طاهری با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر مشهد در حمل‌ونقل عمومی و در حوزه پارکینگ شهری و دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند با چالش‌هایی روبه‌رو است.

وی افزود: در این رویداد نیازهای خود را به صنعتگران ارائه می‌دهیم تا برای برطرف کردن آن چاره‌اندیشی شود، برای مثال یکی از مسائل ما در حوزه پارکینگ شهری مسئله پلاک‌خوانی هوشمند خودروهای پارک شده در حواشی معابر است و

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: یکی دیگر از نیازهای ما در بخش دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی بحث طراحی و ساخت قفل هوشمند است.

طاهری اضافه کرد: همچنین از صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی برای ساخت و طراحی سیستم سخت کار تعویض دنده و طراحی سیستم ترمز دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی مستقر در مشهد مقدس استقبال خواهیم کرد.

کد خبر 749931

دیگر خبرها

  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند