Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:28:07 GMT

اتصال پست برق در خط ۴ مترو ۳ ایستگاه را غیر فعال کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۳۸۳۶

اتصال پست برق در خط ۴ مترو ۳ ایستگاه را غیر فعال کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر امروز (یکشنبه) قطارهای خط ۴ مترو تهران در ایستگاه های میدان آزادی، بیمه و اکباتان توقف نداشتند که موجب ازدحام در این ۳ ایستگاه شده بود.

 مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت این مشکل را نقص فنی در اتصال یکی از پست‌های برق در خط ۴ اعلام کرد.

«محسن محمدیان»  اظهار داشت: از ساعت ۱۶:۳۰ امروز بدلیل اتصال پست برق در ایستگاه های میدان آزادی، اکباتان و بیمه سرویس دهی نداشتیم که با تلاش تکنسین های شرکت مترو این مشکل در ساعت ۱۷:۵۵ برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن عذرخواهی از مسافران شرکت مترو خاطرنشان کرد: هم اکنون این مشکل برطرف شده و سرویس دهی قطارهای مترو در این ۳ ایستگاه خط ۴ مترو تهران برقرار شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران، تنها در این ۳ ایستگاه مشکل فنی داشتیم و در سایر ایستگاه های خط ۴ مترو سرویس دهی طبق برنامه در حال انجام بود.

خط ۴ مترو تهران از ایستگاه اکباتان در غرب تهران آغاز و تا شهید کلاهدوز شرق پایتخت امتداد دارد.

برچسب‌ها معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه مترو تهران ۳ ایستگاه شرکت مترو خط ۴ مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام ساکنان محله سلطان‌منش به ویژه خیابان‌های پشت انبار هلالی منطقه هفت شهرداری اهواز در خصوص نشتی و سرایت بنزین به آب‌های جاری خیابان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز جمعه شب بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در بارندگی شدید اخیر به علت ارتباط کانال‌های فاضلاب ایستگاه آتش‌نشانی پشت جایگاه با زمین نسبتاً آلوده باند مخازن جایگاه، آلودگی‌هایی در فاضلاب ایستگاه و خیابان مجاور جایگاه ایجاد شد.

در این بیانیه بیان شده است: طرح کهاب (جمع‌آوری بخارات فرآورده نفتی) و تغییر سیستم لوله‌کشی تخلیه قدیمی در این جایگاه به منظور جلوگیری از این مشکل در حال اجرا است.

در این بیانیه تصریح شده است: مشکل در حال رفع است و ضمن رعایت اصول ایمنی از آلودگی زیست محیطی کاسته خواهد شد.

کد خبر 6096326

دیگر خبرها

  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود
  • پلیر موسیقی Winamp باز می‌گردد!