Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه توان‌مان را در بحث مقابله با بیماری کرونا و آموزش و آرامش‌بخشی به جامعه پای کار آورده‌ایم. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار حمید خرم‌دل عصر امروز در نشست ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: نشست‌های ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در مرکز استان به صورت مستمر برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد که شهرستان‌ها خیلی این موضوع را جدی نگرفته‌اند و لازم است توجه و حساسیت بیشتری نسبت به این مسئله داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در قالب چهار مجموعه برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کند، افزود: همه توان‌مان را در بحث مقابله با این بیماری و آموزش و آرامش‌بخشی به جامعه پای کار آورده‌ایم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضدعفونی همه پادگان‌ها و مکان‌های محل استقرار سربازان توسط سپاه فتح، گفت: ضمن ارائه آموزش‌های لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا، امکانات مورد نیاز نیز برای سربازها فراهم شده است.

خرم‌دل عنوان کرد: تیپ 48 فتح نیز از روز جمعه تاکنون کار گندزدایی و ضدعفونی را در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مختلف از جمله بیمارستان‌های شهید جلیل، امام سجاد و شهید بهشتی یاسوج و همچنین اماکن عمومی مانند میدان هفت تیر، خیابان بیمارستان شهید بهشتی و غیره انجام داده است.

ایران چگونه رتبه دومین کشور موفق در درمان بیماران مبتلا به کرونا را کسب کرد؟ + جدولبسیج جامعه پزشکی استان قزوین در آمادگی کامل برای مقابله با کرونا قرار داردکرونا نشست سران اتحادیه عرب را به تعویق انداخت

وی با بیان اینکه کار گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی همچنان ادامه دارد، گفت: بسیج جامعه پزشکی استان نیز یک کمیته اضطراری متشکل از هشت گروه پزشکی تشکیل داده و در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، بهمئی و کهگیلویه در حال فعالیت است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی کمپ‌های غربالگری در ورودی‌های استان خبر داد و ابراز کرد: این گروه‌ها، تاکنون 860 نفر را در ورودی‌های استان غربالگری و رصد کرده‌اند که مشکل خاصی وجود نداشته است.

خرم‌دل با تاکید بر اینکه همه ادارات باید برای مبارزه با ویروس کرونا گارد مقابله‌ای بگیرند، گفت: یکی از مشکلات کنونی ما این است که مردم از لحاظ روحی و روانی دچار اضطراب شده‌اند و باید ادارات ملزام شوند که بحث آرامش‌بخشی و مشاوره توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی در دستورکار آنها قرار گیرد.

انتهای پیام/543/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا