Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای کنترل شیوع ویروس کرونا گفت:شهرداری تهران یکی از نهاد‌هایی بود که با شیوع ویروس کرونا وارد میدان شد و در این زمینه گزارش اقدام‌های ما در چند حوزه قابل ارائه به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران افزود: یکی از حوزه‌های مسئولیت ما بهداشت و پیشگیری است که خوشبختانه قبل از اعلام رسمی ورود کرونا که از شهر قم اعلام شد شیوه نامه‌هایی برای مقابله با آن از سوی وزارت بهداشت ارائه شد و ما آن را در اختیار نهاد‌های مسئول قرار دادیم.

چوبینه تصریح کرد: در ادامه لوازمی که مورد نیاز درمانگاه های ما باشد را تامین کردیم و در این زمینه باید گفت ۸۰ هزار ماسک در انبار‌ها ذخیره شد و به محض دریافت دستور این تعداد از ماسک به همراه دیگر اقلام مانند دستکش را در اختیار همکاران و اداره کل پشتیبانی شهرداری قرار دادیم.

او ادامه داد: تمام ساختمان‌های شهرداری به ترمومتر و دما سنج مجهز شدند تا زنجیره ارتباطی که می‌تواند عفونت را گسترش دهد قطع شود و در قدم‌های بعدی همکاران من آموزش‌هایی را برای تمام کارکنان مترو و اتوبوس‌ها شروع کردن تا از این طریق آمادگی برای مقابله با ویروس کرونا بیشتر شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران بیان کرد: نظارت‌ها در امکانی که لازم است ازدحام نباشد در حال انجام و توصیه‌های لازم در حال اجراست و نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم اقدام‌های درمانی است که از سوی شهر سالم برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود.

چوبینه با تاکید بر این نکته که شرکت شهر سالم در صف اول مقابله با کروناست ،گفت: همکاران من در صف اول خدمت رسانی به شهروندان در مقابله با ویروس کرونا هستند و این خدمت رسانی در ۴ درمانگاه به شکل شبانه روزی در حال انجام است وبازنشستگان شهرداری تهران اگر به خدمات درمانی احتیاج پیدا کنند این خدمت رسانی در محل آن‌ها انجام می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران ویروس کرونا شهرداری تهران شرکت شهر سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»