Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:32:48 GMT

جداول منطقه ۷ اهواز رنگ می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۳۹۲۸

جداول منطقه ۷ اهواز رنگ می‌گیرند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرزین حاتمی سرپرست شهرداری منطقه ۷ اهواز گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال نو و طرح استقبال از نوروز، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه اقدام به رنگ آمیزی جداول میدان ولایت به سمت حصیر آباد کرد.

او هدف از این فعالیت را ساماندهی و زیباسازی چشم انداز شهری، خدمات رسانی بهتر و بیش‌تر به شهروندان و کاهش حوادث رانندگی عنوان کرد و بیان داشت: این پروژه به متراژ ۶۱ هزار متر طول در حال انجام ایت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی اظهار کرد: در آینده عملیات رنگ آمیزی جداول در دیگر میادینی که نیاز به رنگ آمیزی دارند، اجرا خواهد شد تا گامی در جهت بهبود فضای شهری و جلب رضایت شهروندان داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی رنگ آمیزی جداول نوروز 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در ادامه نهضت آسفالت معابر پرتردد اهواز، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان صنایع با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: خیابان صنایع با توجه به نزدیکی به شرکت‌های صنعتی، بیمارستان شهید بقایی و جاده خرمشهر یکی از پرترددترین معابر شهر اهواز است که در مراحل پایانی زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی افزود: مساحت کل معبر ۲۱۷۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات زیرسازی و آسفالت آن آغاز شد، در حال حاضر اکیپ‌های اجرایی در دو مسیر رفت و برگشت (به عرض ۱۲ متر) به صورت هم زمان عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۸۰۰ متر را انجام می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد پروژه احداث خیابان صنایع تصریح کرد: عملیات زیرسازی رو به اتمام است، آسفالت معبر طی روزهای آینده آغاز می‌شود و ابتدای خرداد ضمن تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 750697

دیگر خبرها

  • پایان عملیات بازپیرایی بوستان شهری کوچه بیوک در یزد
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود