Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی ری در حاشیه مراسم کلنگ زنی مجموعه ورزشی روستای اسلام آباد نظامی شهرری به خبرنگار ایرنا گفت: مجموعه ورزشی روستای اسلام آباد نظامی شهرری با اعتبار ۹ و نیم میلیارد تومان و مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر در ۲ و نیم طبقه در این منطقه احداث می شود.
فاطمه فکوریان افزود: مجموعه ورزشی روستای اسلام آباد نظامی شهرری به عنوان اولین مجموعه ورزشی دارای طبقات در سطح ری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: این مجموعه ورزشی برای استفاده بانوان و آقایان بوده و همگان می توانند از امکانات و تسهیلات آن بهره مند شوند.
بخشدار مرکزی ری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه روستای اسلام آباد نظامی شهرری به عنوان روستای دوستدار ورزش معرفی شده، زیرساخت های لازم برای احداث این مجموعه ورزشی فراهم شد.
این مسئول توسعه فضای ورزشی را امری مهم و موثر در کاهش آسیب های اجتماعی خواند و خاطرنشان کرد: استفاده از مجموعه ورزشی موجب افزایش روحیه نیاز و شادابی در بین همه اقشار به ویژه جوانان می شود.
فکوریان یادآور شد: بر اساس پیش بینی های انجام شده این مجموعه ورزشی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، روستای اسلام آباد نظامی ۵۰ هکتار مساحت دارد که در کنار جاده ورامین در محدوده بخش مرکزی شهرستان ری واقع شده است. بنابر اعلام سرپرست دهیاری، این روستا حدود ۱۰ هزار نفر در قالب حدود سه هزار خانوار جمعیت دارد.
بخش مرکزی شهرستان ری از شمال به بزرگراه آزادگان، از جنوب به تقاطع ایران ترانسفو و روستای فتح آباد در جاده قدیم قم، از غرب به اتوبان صالح آباد و از شرق به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: اصلاح و بازسازی ۸ هزار متر از خطوط فرسوده شبکه توزیع آب شرب روستای برآباد از توابع بخش سنگان شهرستان مرزی خواف با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال وارد مرحله عملیاتی شد. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم،‌ محسن چهکندی بیان کرد: پروژه  اصلاح و بازسازی خطوط فرسوده شبکه توزیع آب شرب روستای برآباد  با لوله های سایز 63 تا 315 میلی متری پلی اتیلن در مسیرهای پر اتفاق و فرسوده این روستا با مشارکت دهیاری و همکاری فرمانداری شهرستان خواف اجرا می‌شود.

مدیر امور آب و‌ فاضلاب شهرستان خواف ادامه داد: اجرای پروژه اصلاح شبکه توزیع در این روستا باعث کاهش حوادث شبکه آبرسانی، مدیریت و جلوگیری از هدررفت آب خواهد شد.

وی افزود: طی یکسال گذشته، 134 فقره اتفاق و حادثه در شبکه توزیع روستای برآباد خواف رخ داده که با تلاش اکیپ اتفاقات و تعمیرات این بخش برطرف شده است.

چهکندی به استفاده غیرمجاز از آب شرب برای آبیاری باغات و تأمین آب شرب دام توسط برخی مشترکان امور آب و فاضلاب خواف گلایه کرد و از شهروندان خواست برای آبیاری باغات و تأمین آب شرب حیوانات اهلی از منابع آبی دیگر استفاده کنند.

مدیر امور آبفای خواف خاطرنشان کرد: طول شبکه آب شرب روستای برآباد 22 کیلومتر است و با پنج هزار و 400 نفر جمعیت به عنوان بزرگترین روستای شهرستان مرزی خواف شناخته می‌شود.

به گزارش تسنیم، شهرستان خواف با 4 بخش، 6 شهر و 85 روستا، گسترده‌ترین شهرستان خراسان رضوی محسوب می‌شود که در 270 کیلومتری جنوب شرق مشهد مرکز این استان واقع است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بنادر جدید لنگه و مکران آغاز خواهد شد
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • آغاز اصلاح حادثه‌خیزترین تقاطع جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد