Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل داشتن علایم مشکوک به کرونا در قرنطینه است.

به گزارش ایسنا؛ دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل علایم مشکوک به کرونا در استان، برای پیگیری و رفع مسایل و مشکلات ناشی از این ویروس، به طور مداوم از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی استان بازدید می کرد و با بیماران احتمالی در این مراکز در تماس بوده که احتمال می رود از همین مکان ها آلوده شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تست های اولیه دکتر سالاری نشان از آلوده بودن وی به ویروس کرونا است و به همین دلیل، وی در منزل خود قرنطینه شده است.

به نقل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: شرایط عمومی وی مساعد است و برای طی شدن دوره بیماری مجبور است در منزل بماند و از طریق تلفنی با معاونین و مدیران دانشگاه کارها را پیگیری کند.

وی از مردم خواست تا زمان فروکش کردن ویروس کرونا و برای سلامتی خود و همنوعانشان در خانه های خود بمانند و به جز در مواقع اضطرار و مورد نیاز از منزل خود خارج نشوند.

سالاری تصریح کرد: مردم نگران نباشند، انشالله با همدلی، همراهی و همکاری همه آحاد جامعه از این شرایط نیز عبور خواهیم کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0030Pk

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی گیلان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟