Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:22:15 GMT

جزئیات بودجه شهرداری تبریز تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۴۳۴۹

جزئیات بودجه شهرداری تبریز تصویب شد

ایسنا/آذربایجان شرقی جزئیات و تبصره های بودجه سال 99، شهرداری کلانشهر تبریز در دستور کار قرار گرفت و تصویب شد.

محمد فرج قلی‌زاده- عضو شورای اسلامی شهر تبریز، در صحن علنی شورا، در جریان بررسی تبصره مرتبط با پرداخت حق مسئولیت، گفت:  پرداخت حق مسئولیت‌ ها غیرعادلانه و برخلاف زحمت پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: افرادی که کوچک‌ترین فعالیت‌ را انجام می‌دهند حق مسئولیت می‌گیرند اما بسیاری بدون پرداخت حق مسئولیت، کارهای بسیاری انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسن اسوتچی-عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در ادامه، بیان کرد: پرداخت حقوق مزایا عادلانه نیست . برخی مدیران انواع حق پرداخت ها را می‌گیرند که کاملا نا عادلانه است.

وی افزود: مدیران در امتیاز دهی همیشه در اولویت هستند اما در  زمان بحران کارگران در صف اول قرار می‌گیرند.

فریدون بابایی اقدم- عضو شورای اسلمی شهر تبریز در بررسی تبصره کمک هزینه تامین مسکن، گفت: مزایا مد نظر در بودجه با عنوان "کارکنان شهرداری" تنها شامل کارکنان رسمی، بیمه ای و کار معین  شده و کارکنان تامین نیرو و دیگر کارگران را شامل نمی‌شود.

وی افزود: اعضا شورا قبل از رای به این تبصره از ریز این موضوع مطلع باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: مزایا باید برای تمامی کارکنان شهرداری به صورت یکسان ارائه شود.

عبداله تقی پور- عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز با اشاره به اینکه بازنشستگان را نیز از این مزایا مستثنی نکنیم، گفت: رفاه این افراد نیز با توجه به حقوق ناچیز دریافتی باید مد نظر قرار گیرد.

محرم محمد زاده- عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بررسی و اصلاح تبصره مدیریت انسان محور و توسعه فضای سبز ، گفت: سازمان سیما منظر در فضای سبز شهرداری اقدام به کاشت نهال هایی می‌کند که بسیار کوچک هستتد و نگهداری و بزرگ کردن آنها سال ها زحمت و هزینه می‌خواهد.

وی افزود: در نقاط مختلف دنیا درختانی که می‌خواهند قطع کنند را از نقاط دیگر خریداری و به شهر های بزرگ انتقال می‌دهند در تبریز نیز در کنار کاشت درختان کوچک که نگهداری آنها مشکل است از این روش نیز استفاده شود.

غلاحسین مسعودی ریحان-شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه در خصوص لزوم همکاری تمامی مناطق و سازمانها با سازمان سرمایه گذاری، اظهار کرد: اگر به دنبال درآمد پایدار برای شهرداری هستیم باید به سمت سرمایه گذاری های نوین حرکت کرد .

وی افزود: بخشی از درآمدهای شهرداری را باید به سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف سوق دهیم.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۲۷ درصد درآمدهای شهرداری تهران از سرمایه گذاری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، جزئیات بودجه شهرداری تبریز تصویب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی عضو شورای اسلامی شهر تبریز سرمایه گذاری حق مسئولیت پرداخت حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: با توجه به اتمام بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به جداول در جلسات علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی مصوبات مجلس برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: اگر شورای نگهبان به این مصوبات ایرادی را وارد کرد مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات هفته آینده ایرادات شورای نگهبان را مورد بررسی قرار داده و رفع خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا مجلس یازدهم تا قبل از پایان عمر خود تکلیف بخش دوم لایحه بودجه را مشخص کرده تا به عنوان قانون به دولت ابلاغ شود.

کوچکی‌نژاد همچنین درباره وضعیت برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: روز گذشته مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه را رفع کرد و در برخی موارد نیز به مصوبات قبلی خود اصرار کرد که این موارد به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود لذا مجددا اصلاحات اعمال شده در برنامه هفتم به شورای نگهبان برای اعلام نظر تقدیم خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تاکید کرد که تکلیف برنامه هفتم تا پایان مجلس یازدهم مشخص خواهد شد و برای اجرا به دولت ابلاغ می‌شود.

طبق اصلاحات آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی روند بررسی بودجه تغییر کرده است بدین شکل که ابتدا مجلس شورای اسلامی بخش اول لایحه مربوط به احکام و منابع و مصارف را بررسی و تصویب می‌کند بعد از تصویب بخش اول و ابلاغ به دولت، نوبت به بررسی بخش دوم مربوط به جداول می‌شود.

بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در اسفندماه ۱۴۰۲ برای اجرا به دولت ابلاغ شد و مجلس بخش دوم لایحه بودجه را در هفته جاری بررسی کرد.

بررسی جداول در صحن مجلس شورای اسلامی برای اولین بار صورت گرفت. پیش از این و در سال‌های گذشته و مجالس قبلی تنها احکام و سقف منابع و مصارف لایحه بودجه در صحن مجلس رسیدگی می‌شد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902628

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه