Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@10:45:18 GMT

۲ مدال طلای عسگری و عباسعلی در کاراته وان اتریش

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۴۴۲۵

۲ مدال طلای عسگری و عباسعلی در کاراته وان اتریش

در جریان رقابت‌های روز پایانی لیگ جهانی کاراته وان در سالزبورگ اتریش، بهمن عسگری چره المپیکی کاراته ایران در فینال وزن ۷۵- کیلوگرم به مصاف استانیسلاو هورنه از اوکراین رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

عسگری پیش از این و در روز نخست این مسابقات که جمعه برگزار شد، در مبارزه نخست مقابل یاهیرو از استرالیا یک بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه نیز پس از نتیجه صفر بر صفر مقابل حریف فنلاندی، در هانتی پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری در سومین مبارزه خود نیز برابر جو کلاوای از انگلیس با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و در نیمه نهایی نیز مقابل ارمان التیمور از ترکیه پس از تساوی ۴ بر ۴ با قانون سنشو به برتری رسید و راهی فینال شد.

اما حمیده عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم بانوان ایران آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها بود که وی نیز در دیدار فینال برابر سیلیکو فراکوتی از ایتالیا به روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و دومین و آخرین مدال طلای کاراته ایران در این مسابقات را بر گردن آویخت.

عباسعلی که پیش از این با راه یابی به فینال این رقابت‌ها موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ شده است، روز گذشته و در دور مقدماتی ابتدا مقابل الساندرا استابلوا از بلغارستان ۵ بر صفر پیروز شد، وی سپس در دومین مبارزه نیز چنیز جمی از تونس را ۳ بر صفر شکست داد و در دور سوم نیز صوفیا برولتسوا از قزاقستان را ۲ بر صفر برد. عباسعلی در نیمه نهایی نیز با برتری ۴ بر ۳ مقابل ماریا تورس گارسیا از اسپانیا راهی دیدار فینال شد.

ذبیح الله پورشیب نیز امروز برای کسب مدال برنز به مصاف حریف فرانسوی رفت، اما با شکست مقابل او از رسیدن به مدال بازماند.

علی اصغر آسیابری، سجاد گنج زاده، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار و رزیتا علیپور به همراه فاطمه صادقی و نگین باقری دیگر نمایندگان ایران در این رقابت‌ها بودند که از دور مسابقات حذف شدند.

به این ترتیب تیم‌های کاراته مردان و زنان ایران در پایان این رقابت‌ها که در راه افزایش امتیاز رنکینگ برای کسب سهمیه المپیک برگزار شد، با ۲ طلای بهمن عسگری و حمیده عباسعلی به کار خود پایان داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کاراته حمیده عباسعلی لیگ برتر کاراته پارسی خبر رقابت ها پیروز شد بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بسکتبال، فینال اول لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ بین تیم‌های آینده سازان تهران و گلنور اصفهان امروز در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون برگزار شد.   در این دیدار تیم آینده سازان با نتیجه ۸۰ بر ۷۶ به برتری رسید و سری ۱ بر صفر به سود این تیم شد.   فینال دوم این مسابقات جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۶ و فینال سوم (در صورت نیاز) یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۶ به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد