Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی در پیامی درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان قهرمان وزنه برداری معلولان جهان و پارالمپیک را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل لز روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ در متن پیام محمدمهدی شهریاری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از شنیدن خبر درگذشت ورزشکار خوش نام کشورمان جهان پهلوان سیامند رحمان بر اثر ایست قلبی بسیار متاثر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ جامعه ورزش که آرزوی صبر برایشان دارم. سیامند رحمان قهرمان نامی ورزش ایران و جهان از دیار قهرمان پرور اشنویه که الگویی فاخر از منش پهلوانی، توانمندی و مردمداری بود بارها در میادین مختلف پرچم پرافتخار ایران عزیز را به اهتزاز درآورده بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده زنده یاد سیامند رحمان، جامعه ورزشی آذربایجان غربی و ایران از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سیامند رحمان وزنه برداري آذربایجان غربی سیامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در پیامی که روز سه شنبه صادر کرده، آورده است: کارگران به عنوان عمود خیمه تولید ملی و ستون فقرات اقتصاد بی‌شک تجلی پیروزی اراده، باور و امید به آینده یک ملت هستند که بارها و بارها با عزم راسخ در میدان عمل نشان داده اند هیچ بن‌بستی وجود ندارد و همواره امیدوارانه پیشرو میدان کار و تولید بوده و خواهند بود.

در ادامه این پیام آمده است: بدون نقش‌آفرینی آن‌ها، عرصه کار و تولید و اقتصاد قوام و استحکام لازم را نخواهد داشت و پرچم این خیمه به اهتزار در نخواهد آمد. به تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب یکی از گام‌های اساسی در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید می‌بایست توجه ویژه به قشر کارگر و ارتقای فرهنگ کار باشد تا در نتیجه بهره‌وری افزایش یافته و منجر به رشد اقتصادی شود.

استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر حمایت از تشکل‌های کارگری، همکاری و تعامل دولت و بخش خصوصی، اضافه کرده است: معتقدم که همه ما در کنار هم و با رویکردی جهادی و انقلابی، چرخه‌ توسعه آذربایجان غربی را تکمیل خواهیم کرد؛ برنامه یکشنبه های تولید را که با مشارکت شما اجرایی ساخته ایم در راستای صیانت از امنیت شغلی شما کارگران شریف است و از همه مسوولان و کارآفرینان استان انتظار می‌رود تا ضمن اهتمام در بحث جهش تولید به منظور حفظ اشتغال و توسعه آن، تکریم و منزلت جامعه کارگری را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

معتمدیان با تبریک روز کار و کارگر به همه پیشگامان آبادانی میهن اسلامی که در خط مقدم بخش اقتصادی جنگ ترکیبی دشمن مشغول نقش‌آفرینی و جهاد هستند، از تلاش‌ها و مساعی همه کارگران آذربایجان غربی که سهمی مهم در جهش شاخص های اقتصادی استان داشته اند، قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی