Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت سیامند رحمان، وزنه‌بردار معلول کشورمان را تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 20:01 - 11 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۸۷۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در پیامی درگذشت سیامند رحمان، قهرمان جهان و پارالمپیک را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است: خبر درگذشت قهرمان ارزنده و محبوب و مردمی سیامند رحمان موجب تأثر و تألم فراوان شد. مرحوم سیامند رحمان بار‌ها عنوان قوی‌ترین مرد معلول جهان را به دست آورد و سال‌ها با کسب مدال طلا و رکوردشکنی، دل مردم را شاد و نام ایران عزیز را سربلند کرد.

ضایعه درگذشت ناگهانی سیامند رحمان برای بنده بسیار ناگوار و ناباورانه است. ضمن طلب مغفرت برای این قهرمان مردمی و دوست‌داشتنی، امیدوارم روح بلندش قرین شادی و رحمت واسعه الهی باشد.

بیشتر بخوانید: ورزش ایران در شوک؛ سیامند رحمان درگذشت انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیامند رحمان مسعود سلطانی فر سیامند رحمان ورزش و جوانان سیامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت

مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوترسانه های ورزشی درگذشت.   به گزارش مهر، مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی که به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا فروردین در بخش مراقبت های ویژه بستری شد، درگذشت.   مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.   مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.   اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.   تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.   مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران