Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@06:19:30 GMT

شوک به جامعه ورزش ایران/ سیامند رحمان درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۵۰۲۴

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سیامند رحمان قویترین مرد جهان شامگاه امروز یکشنبه در سن ۳۱ سالگی براثر ایست قلبی در بیمارستان نبی اکرم اشنویه جان باخت. یکی از اعضای کادر پزشکی این بیمارستان در گفتگو با  خبرنگار مهر خبر درگذشت این ورزشکار پرافتخار پارالمپیک ایران را تایید کرد.

 

این ورزشکار پارالمپیکی ایران در بازیهای پارالمپیک ریو با مهار وزنه ۳۱۰ کیلوگرمی نام خود را بر سر زبان ها انداخت و توانست عنوان قویترین مرد دنیا را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کسب دو مدال طلای پاراالمپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو، پنج مدال طلا و یک نقره مسابقات قهرمانی جهان و سه مدال طلای بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۰ گوانژو، ۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا جزو افتخارات این ورزشکار است.

 

ملاخضری مسئول بخش اورژانس بیمارستان اشنویه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد جزئیات این اتفاق گفت: عصر امروز از منزل وی با اورژانس تماس گرفته شد که بلافاصله تیم پزشکی به محل اعزام شد و در مسیر انتقال به بیمارستان عملیات احیا آغاز شد اما متاسفانه در ساعت 19:10 دقیقه این عملیات بی اثر ماند و سیامند رحمان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پارالمپیک قهرمان پارالمپیک ورزشکار ایست قلبی سیامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان