Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  شورای تأمین شهرستان مسجدسلیمان به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تشکیل جلسه داد.

تصمیمات اتخاذ شده پس از بازدید و بررسی اعضای شورای تأمین شهرستان مسجدسلیمان از بیمارستان‌های سطح شهر به شرح ذیل است:

 بیمارستان شفاء اولویت اول و بیمارستان نفت اولویت دوم به عنوان (پشتیبان) بیماران کرونایی تعیین گردیدند، درمانگاه نفتون جایگزین درمانگاه بیمارستان شفاء جهت ویزیت بیماران تأمین اجتماعی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت نفت مکلف است تمام امکانات را در اختیار بیماران تأمین اجتماعی درمانگاه نفتون قرار دهد، بیماران غیر بومی (بجز لالی و اندیکا) پذیرفته نخواهند شد. (تأکید می‌شود بیمارستان جهت بیماران مسجدسلیمان، لالی و اندیکا است، جهت کنترل مسافرین ورودی به شهرستان مسجدسلیمان تیم شبکه بهداشت برابر پروتکل بهداشت و درمان در پلیس راه استقرار و نسبت به انجام تست‌های تب سنج و موارد مرتبط اقدام نمایند، شبکه بهداشت نسبت به بیماریابی در سطح شهرستان و بررسی موارد مشکوک اقدامات لازم را انجام دهد و پس از سرریز بیمارستان ۲۲ بهمن، بیمارستان شفاء و پس از آن بیمارستان نفت بیماران کرونایی را پذیرش خواهند نمود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان

مصطفی یوسفی قندعلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به شروع فصل ممنوعه درمورخه ۷ اردیبهشت ماه گشت وکنترل آبی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان درپشت سد گتوند انجام شد که در این گشت وکنترل موفق به دستگیری ۱صیاد غیر مجاز ماهی همراه با ادوات صید شدند.

او می‌گوید: از اول امسال تاکنون ۵ گروه صیادی غیر مجاز توسط یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان مسجدسلیمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 یوسفی ادامه داد: از تمام هموطنان عزیز تقاضا داریم با توجه به شروع فصل ممنوعه ماهیگیری و فصل تخم ریزی و زاد آوری ماهیان از صید خودداری نموده و در این خصوص به محیط بانان در این امر خطیر کمک و یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان