Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:53:38 GMT

آزمایش کرونای ۱۵ نفر در آذربایجان شرقی مثبت است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۵۰۸۶

آزمایش کرونای ۱۵ نفر در آذربایجان شرقی مثبت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین صومی روز یکشنبه در نشست خبری به خبرنگاران گفت: تا صبح امروز میانگین سنی افراد نمونه برداری شده ۵۰ سال است که نتایج کرونایی ۱۵ نفر مثبت بوده که ۴۶ درصد آنها بانوان و ۵۴ درصد مردان بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۸۰ نفر از بیماران مشکوک قوی به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان بستری هستند، افزود: کل نمونه‌های منفی ۱۲۴ مورد است و در بین ۱۵ نفر مبتلا شده در استان، مبتلایان ۱۵ الی ۷۱ ساله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صومی با تاکید بر اینکه میانگین سنی آنها ۵۱ سال است، ادامه داد: متأسفانه از مبتلایان تاکنون ۳ نفر با سنین ۵۶، ۶۱ و ۷۰ سال که در تبریز بستری بودند، فوت کرده اند که هر سه نفر آقا بودند.

گفتنی است هم اکنون کل شهرهای آذربایجان شرقی آلوده به ویروس کرونا است و تاکنون به جز شهرهای جلفا، ملکان، خداآفرین، کلیبر، عجب شیر، ورزقان و بستان آباد موارد مشکوک به کرونا در همه جا مشاهده شده است.

لازم به توضیح است که در سنین پایین علائم ابتلاء به کرونا کم است و مرگ خیلی نادر است که در بین فوت شدگان کرونایی استان، بین ۵۴ تا ۷۰ ساله بودند که هر سه مورد، مرد بودند.

کد خبر 4867374

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی تبریز انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی

سردار محمدی در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استان آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت‌ها در استان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون در سایه تلاش‌های مضاعف پلیس استان و رعایت آموزش‌ها و هشدار‌های پلیسی توسط شهروندان وقوع سرقت‌ها ۱۶ درصد کاهش و همچنین افزایش ۲۱ درصدی در کشف سرقت‌ها حاصل شده است. 

وی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در فروردین‌ماه امسال خوشبختانه روند کنترل و کاهش سرقت‌ها در استان مطلوب بود که امیدواریم با همین روند تا پایان سال ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس استان موضوع سرقت‌ها است افزود: پیشگیری اجتماعی، رعایت نکات امنیتی و توجه دادن به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی مورد تاکید بوده چرا که پیشگیری اجتماعی تکمیل‌کننده پیشگیری انتظامی است.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها از ابتدای امسال تاکنون خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری کارکنان انتظامی در سطح استان بیش از ۵۶ درصد سرقت‌ها در این مدت منجر به کشف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی