Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:30:03 GMT

سیامند، بلند شو، بدون تو در توکیو چه کنیم!؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۵۲۹۵

سیامند، بلند شو، بدون تو در توکیو چه کنیم!؟

از ساعتی پیش و با درگذشت قویترین مرد معلول جهان، جامعه ورزش ایران در بهت فرو رفت.

به گزارش "ورزش سه"، درگذشت سیامند رحمان، که بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت باعث شد تا ورزش دوستان و ورزشکاران همراه با بهت و حیرت ناشی از باور این خبر تلخ، به بیان واکنش های تلخ خود پرداختند.

 

 

جواد خیابانی که پیش از این در رقابت های پارالمپیک 2012 لندن و در حین کسب اولین طلای المپیکی مرحوم سیامند رحمان، در سالن و در کنار او بود و همینطور گزارش رکورد تاریخی این ورزشکار بااخلاق در المپیک ریو را برعهده داشت در متن غمبار خود می نویسد:

 

"سلام سیامند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلام شکوفه ی گیلاس، سلام گل زیبای اشنویه . سلام دلاور . بلند شو مرد ... بلند شو...  یادم میاد که در ریودوژانیرو این جملات را برات میگفتم و تو برای ما افتخار  می آفریدی ...  کجا رفتی مرد ؟ کجا رفتی ؟ حالا در پارالمپیک توکیو بی تو چه کنم من ؟ مگر میتوانم باور کنم که تو نباشی ؟ وقتی رفتی  اون بالاها و رسیدی به خدا بهش بگو که به ما هم نگاهی بیندازد . به خدا که حتما تو را دوست دارد بگو که به ما هم عنایتی کند و مار ا دوست داشته باشد . ما گناهکاریم سیامند . به خدا بگو ما را ببخشد و در همان بالاها که نه . در همین پایین ها حواسش به من و مردم کشورم باشد . این روزها من و این مردم بینوا به خداوند و ایمان به او و به سلامتی و راستی بیشتر از هر چیزی نیاز داریم . به خدا بگو فراموشمان نکند ... تو را خدا به خدا بگو سیامند ...  بلند شو سیامند ... بلند شو ... دنیای ما در انتظار توست .... و در انتظار نگاه مهربانانه ی خدای تو که خدای همه ماست …"

 

سیامند رحمان المپیک 2012 لندن پارا المپیک 2012 لندن وزنه برداری معلولان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیامند رحمان المپیک 2012 لندن وزنه برداری معلولان بلند شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم می‌روند.

محمد محبی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، اما محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبورگ حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

این دو بازیکن ایرانی، پیش از آغاز مسابقه و زمانیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شده بودند، با هم دیداری داشتند. محبی به سمت قربانی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و آنها دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

نکته جالب اینکه کانال تلگرامی باشگاه روستوف با انتشار ویدیو خوش و بش این دو بازیکن، نوشت: سلام ایران.

کانال رسمی روستوف با انتشار این ویدیو و قرار دادن ایموجی پرچم ایران، نوشت: سلام ایران.

دیگر خبرها

  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • چگونه کودکانی قد بلند داشته باشیم؟
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • شوم تار ؛ عرفان طهماسبی
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!