Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@22:45:59 GMT

شرایط استخدام و افزایش ضریب حقوق کارکنان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۵۳۰۸

شرایط استخدام و افزایش ضریب حقوق کارکنان اعلام شد

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ابلاغیه‌ای به تمام دستگاه‌های اجرایی بر لزوم اخذ مجوز کتبی این سازمان در اقدامات دارای بار مالی تأکید کرد.

در ابلاغیه نوبخت با اشاره به ماده ۷۱ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و بند (ث) ماده ۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور، آمده است: کلیه تصویب‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها، تغییرات ضریب، جداول حقوقی و طبقه‌بندی مشاغل و افزایش مبنای حقوقی، اعطای مجوز هر نوع استخدام و به کارگیری نیرو، مصوبات هیأت امنا و نظایر آن که دارای بار مالی هستند، در صورتی قابل اجرا است که مجوز سازمان برنامه و بودجه کشور به صورت مکتوب مبنی بر بلامانع بودن اجرای آن صادر شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه حقوق و دستمزد حقوق کارکنان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی

حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهشگاه علمی و صنعتی ایران در مراسم سی و یکمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی کشور گفت: تعداد استادان برگزیده کشور نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است و اکنون  حدود ۷۰ استاد نمونه افزایش داشته است. 

وی بیان کرد: آینده پژوهشی را تا سال ۲۰۵۰ تدوین و ارسال کردیم و سازمان پژوهشی بر روی محورهایی مانند هوش مصنوعی، سوخت پاک جهت پژوهش برنامه ریزی خوبی کرده‌ایم. 

زمانیان تاکید کرد: امسال سازمان پژوهش‌ها برای گرنت‌ها جایزه یک میلیارد تومانی در نظر گرفته است. ماهواره مصباح و آیات در این پژوهشگاه تولید شده است.

وی افزود: عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای مسلمانان و مردم کشور محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید/کارکنان در طلب حقوق بیشتر
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی