Web Analytics Made Easy - Statcounter

نونو مچ هم وطن نام آشنای خود را خواباند.

طرفداری - نونو اسپریتو سانتو، سرمربی وولورهمپتون شکست دادن ژوزه مورینیو را چیز خاصی نمی‌داند.

وولوز در ادامه شگفتی سازی‌هایش، امروز موفق شد در لندن، تاتنهام را با نتیجه 2-3 شکست بدهد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کند. تیم نونو فوق العاده کار کرده و حالا حتی شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت گل، پس از بازی از نونو درباره اینکه آیا شکست دادن مورینیو، خاص‌تر از بقیه پیروزی‌ها هست یا خیر، گفت:

پیروزی مقابل مورینیو اصلا چیز خاصی نیست. بازی بسیار بسیار سختی بود. احترام فراوانی برای مورینیو قائلم. برای من، او یک مرجع محسوب می‌شود. سطح و میزان انرژی‌ای که ما در هر بازی به کار می‌گیریم، شگفت آور است. آنها خیلی خوب ریکاوری می‌کنند. بازی به این سبک، خودش یک چالش است و وقتی شما این چالش را در آغوش می‌گیرید، همه چیزتان را به پایش می‌گذارید. این کاری است که ما می‌کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف دو دستگاه کشنده حامل ۱۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به دو دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی دقیق‌تر هر دو خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداختند که در این عملیات، ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر دو متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 750789

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود