Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@22:11:03 GMT

۴۵۰ سرباز اسرائیلی به دلیل کرونا قرنطینه شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۶۰۱۸

گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، ارتش اسرائیل اعلام کرد که این افراد به دلایل مختلف از جمله بازگشت از تعطیلات خارج از کشور و یا در ارتباط با هیأت نظامی که اخیراً از کره جنوبی بازگشتند و یا به دلیل تماس با بیماری که بتازگی از ایتالیا بازگشته است، تحت قرنطینه قرار گرفتند.

این در حالی است که نگرانی از گسترش مبتلایان به "ویروس کرونا" در تل آویو به دنبال ابتلای هفت نفر دیگر به این ویروس، فعالیت برخی مراکز و مشارکت در انتخابات پارلمانی در این سرزمین‌ها را تحت الشعاع قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت اسرائیل پیش از این از ابتلای هفت نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی به ویروس کرونا و قرنطینه یک هزار و ۵۰۰ نفر خبر داده بود.

در حالی که مقامات تل آویو نگران هستند که گزارش‌های اشتباه در مورد گسترش بیماری کرونا، موجب ترس مردم و عدم مشارکت آنها در انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین شود، کمیته مرکزی انتخابات اسرائیل بشدت احتمال تخصیص مکانی برای اخذ رأی از افراد مبتلا به کرونا را بررسی می‌کند.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل که بشدت از عدم مشارکت در انتخابات پارلمانی اعلام نگرانی کرده بود، گفت: شاید شرایطی از جمله عوامل خارجی وجود داشته باشد که به این شیوه در تلاش برای دخالت در انتخابات هستند.

انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی که برای سومین بار در یک سال گذشته تجدید شده، قرار است فردا (دوشنبه) برگزار شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: انتخابات پارلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره هیچ پیشرفتی نداشت

آفتاب‌‌نیوز :

این منبع که شبکه سی‌بی‌اس نام او را فاش نکرد، گفت که دور دوم مذاکرات امروز ادامه خواهد یافت.

برجسته‌ترین نقاط اختلاف هنوز حول محور حمله به رفح و همچنین توقف دائمی جنگ است که اسرائیل قاطعانه با آن مخالف است.

دیروز یک مقام اسرائیلی گفت که حماس با پافشاری بر درخواست توقف جنگ در نوار غزه، مانع از امکان دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه می‌شود.

این مقام اسرائیلی تاکید کرد، اطلاعاتی مبنی بر اینکه اسرائیل با پایان دادن به جنگ در چارچوب توافق مبادله اسرا موافقت کرده یا اینکه تل‌آویو به میانجی‌ها تضمین‌هایی برای توقف جنگ داده است، نادرست است.

حماس روز گذشته اعلام کرد که نمایندگان این گروه برای دستیابی به توافق، با رویکردی مثبت راهی قاهره شدند.

به نوشته العربیه، این جنبش افزود، به دنبال توافقی است که خروج اسرائیل از غزه، بازگشت آوارگان و توافق جدی برای مبادله گروگان‌ها و زندانیان را تضمین کند.

اسرائیل، روز گذشته، به حماس یک هفته مهلت داد تا با پیشنهاد آتش‌بس موافقت کند، در غیر این صورت نیرو‌های اسرائیلی به رفح حمله خواهند کرد.

در همین حال ویلیام برنز، رئیس سازمان «سیا» نیز برای شرکت در مذاکرات مبادله گروگان‌ها و برقراری آتش‌بس در غزه وارد قاهره شد.

به گفته مقامات اسرائیلی، تقریباً ۱۲۹ اسیر اسرائیلی از حدود ۲۵۰ زندانی که در ۷ اکتبر توسط حماس بازداشت شدند، هنوز در غزه هستند.

طبق برآورد‌های اسرائیلی حدود ۳۵ نفر از آن‌ها طی درگیری‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ دادیم
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین
  • مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره هیچ پیشرفتی نداشت
  • بعد از موافقت حماس، رسیدن به آتش‌بس «چند روز» طول می‌کشد
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند