Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیدری یکشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرمشهر اظهار داشت: همه دستگاه‌های شهرستان امکانات خود را برای اعمال سیاست های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بسیج کنند.

وی با تاکید بر تامین نیاز شهرستان به مواد ضدعفونی از طریق واحدهای تولیدی الکل‌سازی افزود: خرمشهر تاکنون درگیر ویروس کرونا کوید19  نشده نیاز است و بنا بر این اولویت به استان‌ها و شهرستان‌های درگیر کمک می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری بر ادامه روند ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان خرمشهر تاکید کرد و گفت:دهیاران نسبت به آهک‌پاشی انهار و جوی‌ها در روستاها اقدام کنند.

وی از ممنوعت خروج مدیران بهداشتی از منطقه تاکید کرد و گفت: مسوولان حوزه بهداشت تا زمان حل شدن مشکل بیماری کرونا حق خروج از شهرستان را ندارند.
فرماندار خرمشهر از غیبت مدیران واحدهای تولید الکل‌سازی انتقاد کرد و گفت: حضور نیافتن مدیران عامل شرکت‌های الکل سازی پذیرفتنی نیست و در شرایط کنونی باید در جلسه شورای سلامت حضور پیدا کنند.
وی اظهار داشت:مدیر عاملان شرکت‌های الکل‌سازی خرمشهر در اسرع وقت در فرمانداری حاضر شوند و نسبت به ارائه میزان تولید و نحوه عرضه آن توضیح دهند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در خصوص محتکران و گران‌فروشان اقلام بهداشتی در روزهای اخیر نیز گفت: این‌ها جنایتکار هستند و از دستگاه قضایی و دادستان درخواست می‌شود با این افراد برخورد قاطعانه‌ای داشته باشد.
حیدری در خصوص دفع پسماندهای عفونی همچون ماسک و دستکش‌های استفاده‌شده گفت: باید در مورد اقلامی که برای تهیه آن‌ها تقاضا وجود دارد چاره‌اندیشی شود و با نصب باکس‌های زباله با علامت‌های مشخص برای جمع‌آوری، بی‌خطر سازی و دفع آنها اقدام شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان در این نشست گفت: واحدهای الکل سازی منطقه با توجه به اینکه اجازه توزیع الکل را ندارند جلساتی توجیهی با مدیران این واحدها برگزار و قرار شد عرضه الکل بین ۷۰ تا ۹۶ درصد جهت ضدعفونی دستها و سطوح از طریق داروخانه‌های سطح شهر به ادارات و مردم عرضه شود.

یلالی افزود: در مبادی ورودی به شهرستان‌های تابع دانشکده علوم پزشکی آبادان هماهنگی‌های لازم انجام و گروه‌های بهداشتی از روز دوشنبه  ضمن غربالگری مسافران یک بسته آموزشی و اطلاع‌رسانی در خصوص پیشگیری از بیماری ویروس کرونا را ارایه می‌هند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان به آمادگی سه بیمارستان در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان برای پذیرش بیماران ویروس کرونا اشاره کرد و افزود:در تلاش هستیم بیماران تنفسی را از دیگر بیماران  جدا کنیم ضمن اینکه بیمارستان طالقانی آبادان نیز برای بیمار غیرتنفسی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: فراخوان در رابطه با نیروهای درمانی موقت اعم از پزشک، پرستار، بهیار و ماما ، بهداشت محیط و پیشگیری برای گذر بحران در سه شهرستان برآورد شده در حد قرارداد های ۸۰ روزه بکارگیری می‌شوند.

شهردار خرمشهر در این نشست گفت: روزانه هشت هزار لیتر مواد برای ضدعفونی اماکن عمومی سطح شهر دریافت می‌شود.
داود دارابی افزود: در این طرح با استفاده از ماشین‌های آتش نشانی اماکن عمومی، نرده‌های بلوار ساحلی، صندلی‌ها و مبلمان شهری، صندلی‌های اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها، بانک‌ها و اماکن پرتردد ضدعفونی می‌شوند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خرمشهر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خرمشهر هند ویروس کرونا خرمشهر الکل سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی چهارم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳، چهاردهم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و بیست و سوم آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۷ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۳ دقیقه است.
اذان صبح فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ساعت ۴ و ۱۶ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۴۰ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • اوج گیری گرما در اروند
  • اوقات شرعی پنجم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی چهارم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر