Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:42:26 GMT

ورود طلاب قمی و اسکان آن‌ها در حوزه شهرکرد صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۶۳۵۸

ورود طلاب قمی و اسکان آن‌ها در حوزه شهرکرد صحت ندارد

مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری شایعه ورود طلاب از شهر قم و استقرار آنها در مکان حوزه‌های علمیه استان را تکذیب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی از استان‌های کشور، گفت: مهمترین اقدام در مواجهه با این بیماری حفظ آرامش و رعایت توصیه‌هایی است که افراد متخصص درمانی و عوامل دانشگاه علوم پزشکی به مردم تذکر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به حدیثی از امام علی(ع)، ادامه داد: اطاعت از متخصصین بهداشتی کشور امری واجب و نوعی تکلیف شرعی است که به گردن ما قرار داده شده و همه موظف به رعایت نکاتی هستیم که از طریق منابع موثق دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ می‌شود.

آمادگی تمام قد حوزه برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی

وی با تقدیر از عوامل درمانی و افرادی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند، افزود: حوزه‌های علمیه در سطح استان آمادگی هرگونه همکاری و کمک به دانشگاه علوم پزشکی در زمینه مقابله با گسترش این بیماری را دارند و در صورت نیاز، هم طلاب داوطلب را معرفی می‌کند و هم مکان‌های زیر نظر خود را در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی قرار می‌دهد.

احمدی با تکذیب قاطع شایعه ورود طلاب قم به شهرکرد، اضافه کرد: همزمان با ورود این ویروس به کشور و در خواست مجموعه علوم پزشکی مبنی بر تعطیلی مکان‌های آموزشی در سطح استان، حوزه‌های علمیه نیز تعطیل شدند و شایعه ورود طلاب از شهر قم و استقرار آنها در مکان حوزه‌های علمیه کذب محض می‌باشد.

طلاب مقیم قم که آلوده به ویروس هستند تا پایان دوره درمان به استان باز نمی‌گردند

مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعدادی از طلاب ساکن استان و سفر کرده به شهر قم دچار این بیماری شدند و برای جلوگیری از ورود و گسترش این بیماری درسطح استان، عهد نمودند تا بهبودی کامل و 100 درصدی و کاهش التهابات در مورد این ویروس  به استان بازنگردند و در قرنطینه بمانند.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا ویروس قم شهرکرد چهارمحال و بختیاری خبرگزاری فارس فارس شهرکرد محمد احمدی دانشگاه علوم پزشکی حوزه های علمیه ورود طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟

به گزارش تابناک، اعتماد نوشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هم مطابق همه ساله ردیفی مستقل در بودجه دارد؛ این نهاد فرهنگی و مذهبی در سال گذشته، ۴۱۴ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است. در بودجه ۱۴۰۳، پیشنهاد شده است که ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه برای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تخصیص یابد؛ یعنی حدودا ۷۶ درصد افزایش بودجه داشته است. البته این رقم، به غیر از بودجه پیشنهادی اختصاصی است که ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 
در ادامه این گزارش آمده است: شورای عالی حوزه‌های علمیه از دیگر نهاد‌های مذهبی دریافت‌کننده بودجه است؛ سال گذشته ۴ هزار ۷۷۶ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ این بودجه در سال ۱۴۰۳ بناست به ۵ هزار و ۴۶۲ میلیارد تومان افزایش یابد؛ حدود ۳/۱۴ درصد افزایش بودجه. البته برای امسال، پیشنهاد شده این نهاد مذهبی یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاصی داشته باشد. مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هم در ردیف بودجه مستقلش، برای سال ۱۴۰۲، رقمی معادل ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دیده می‌شود که این رقم قرار است برای ۱۴۰۳، به ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برسد؛ حدودا ۱۷ درصد افزایش.

دیگر خبرها

  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست