Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@20:21:16 GMT

۱۲۵ تن لیمو ترش احتکار شده کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۶۳۶۸

صراط:

امیر بیک یزدی اظهار کرد: سردخانه توس در دو راهی طرقبه شاندیز قرار دارد که محل دپو انواع و اقسام میوه است، صاحب محصول لیموترش کشف شده، چهارشنبه هفته گذشته به تدریج ۸۰ تن لیموترش را وارد این سردخانه کرده است.

به گزارش فارس رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر محصول لیمو ترش نیاز بازار است، بنابراین به دادستان این شهرستان هم این مطلب گفته شده که محصول مورد نظر نیاز به دپو نداشته، باید به محض خرید محصول از جیرفت و ورود آن به مشهد برای عرضه محصول به بازار اقدام می‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشف ۱۲۵ تن لیمو ترش احتکار شده در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: دپوی این محصول کاملا خلاف است و صاحب محصول آگاه به نیاز جامعه در این زمینه بوده، همچنین مدیر سردخانه نیز باید نسبت به ارائه گزارش به اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه و شاندیز اقدام می‌کرد.

بیک یزدی افزود: هم اکنون ۱۲۵ تن محصول لیمو ترش احتکار شده در سردخانه موجود بوده که براساس گزارش قرار است فردا صاحب محصول اسناد و مدارک خود را ارائه دهد، با بررسی قیمت خرید محصول همراه با نظارت دادستان، مقدار مورد نیاز بازار طرقبه شاندیز عرضه و باقی محصول به بازارهای مورد نیاز  مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز خاطرنشان کرد: تخمین زده می‌شود که نیاز بازار این شهرستان ما به این محصول حدود ۱۰ تن باشد، اما در جلسه‌ای که فردا با حضور اعضای اتحادیه خواربار و میوه‌فروشان طرقبه شاندیز تشکیل می‌شود، مقدار نیاز عرضه محصول در طرقبه شاندیز به‌طور اساسی مشخص و در اسرع وقت نسبت به عرضه آن در بازار این شهرستان اقدام می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اکنون قیمت لیموترش در بازار بالا است و حدود ۲۸ تا ۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود، ما باید این قیمت را به زیر ۲۰ هزار تومان کاهش دهیم و دادستان طرقبه شاندیز نیز تاکید دارد که محصول لیموترش مورد نیاز بازار به‌صورتی عرضه شود تا مقرون به صرفه باشد، بنابراین تلاش این اداره نیز بر این است که این محصول را زیر قیمت ۲۰ هزار تومان در بازار عرضه کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: طرقبه شاندیز صراط طرقبه شاندیز نیاز بازار محصول لیمو لیمو ترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: با آغاز برداشت گوجه فرنگی از ۲۵۰ هکتار مزارع این شهرستان پیش بینی می‌شود، ۱۰ هزار تن محصول برداشت و به بازار‌های داخلی و خارجی ارسال و صادر شود.
مجید صفری بیان کرد: ۱۰ تن محصول تولید شده گوجه فرنگی از مزارع شهرستان مهر به کشور امارات متحده عربی صادر می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: کشاورزانی که قصد صادرات محصول تولیدی خود را دارند باید از طریق سامانه سانکا و کشاورزانی که قصد فروش محصول خود را در بازار‌های داخلی دارند از طریق سامانه سبک ،  اطلاعات خود را ثبت و کد شناسه سلامت محصول دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی