Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:37:32 GMT

با قاطعیت با متخلفین در بازار برخورد قضایی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۶۴۰۵

با قاطعیت با متخلفین در بازار برخورد قضایی خواهد شد

معاون اجرایی در امور شعب و اجرای احکام تعزیرات حکومتی ایلام گفت: صلاحیت ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی و صدور حکم و اجرای حکم تخلفات اقتصادی است و با متخلفان برخورد قاطع قضایی خواهد شد.

حیدر ولی زاده معاون اجرایی در امور شعب و اجرای احکام تعزیرات حکومتی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: با متخلفانی که بخواهند قصد سودجویی و فرصت طلبی و برهم زدن آرامش مردم و ثبات بازار داشته باشند برخورد قضایی خواهد شد چرا که وظیفه ذاتی سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی و صدور حکم و مبارزه با کسانی است که  تخلفات اقتصادی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به 2 طرح ویژه که در دستور کار تعزیرات حکومتی است اشاره کرد و افزود: همزمان با شیوع بیماری کرونا و درخواست مردم برای اقلام بهداشتی و پزشکی و پیشگیری از هرگونه تخلف با اعزام شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات اقتصادی و بازرسی بیش از 50 مورد از داروخانه‌ها این نظارت‌ها همچنان ادامه دارد. 

معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ایام نوروز از تاریخ 98/12/10لغایت 20 فروردین 99 ادامه دارد و تیم بازرسی تمامی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی مورد بازرسی قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان و در محل وقوع تخلف برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

ولی زاده بیان کرد: از کسبه و بازاریان استدعا داریم با عدل و انصاف و رعایت سود قانونی مایحتاج مردم را در این ایام تهیه و تامین کنند. این در حالی است که بازرسی‌ها به صورت روزانه در سطح استان و دیگر شهرستان‌ها همچنان تا پایان سال 98 ادامه دارد.


انتهای پیام/970813

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام بازار حکم تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان