Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:41:56 GMT

سیامند رحمان تحت نظارت کامل پزشکی بود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۶۴۶۴

سیامند رحمان تحت نظارت کامل پزشکی بود

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر زهرا چابکی رئیس کمیته پزشکی کمیته ملی پارالمپیک ایران در خصوص آخرین شرایط جسمانی مرحوم سیامند رحمان توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه تمام ورزشکارانی که برای بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ آماده می شوند تحت نظارت پزشکی هستند، سیامند رحمان نیز از این قاعده مستثنی نبود و با وجود اینکه به دلیل شرایط خاص وی اردوهای او به صورت غیر متمرکز و در محل سکونتش انجام می شد، با این حال نظارت پزشکی برای او نیز انجام می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین زمینه افزود: حدود دو ماه پیش همراه با تیمی از سوی کمیته ملی پارالمپیک به ارومیه سفر کردیم و در بیمارستان تخصصی قلب سید الشهدا ارومیه سیامند رحمان زیر نظر یک متخصص قلب و عروق و دو متخصص اکوکاردیوگرافی کلیه آزمایشهای لازم را انجام داد و همچنین اکو و نوار قلبی نیز برای وی انجام شد که نتیجه همه آنها رضایت بخش بود و منعی برای ادامه فعالیت های ورزشی و تمرینات وی وجود نداشت.

دکتر چابکی در پایان ضمن ابراز تاسف از این ضایعه تلخ، درگذشت این ورزشکارنامدار را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش پارالمپیک تسلیت گفت.

کد خبر 4867445

منبع: مهر

کلیدواژه: سیامند رحمان کمیته ملی پارالمپیک پارا وزنه برداری تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی کشتی فرنگی وزارت ورزش و جوانان قهرمانی آسیا لیگ برتر فوتسال والیبال سیامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان