Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دختری 18 ساله در هند پس از ازدواج اجباری با مرد 50 ساله در اتاق حجله دست به خودکشی زد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ازدواج اجباری دختر 18 ساله در هند سرنوشت دردناکی را برای او رقم زد.

بر اساس گزارش رسانه های خارجی، هفته گذشته دختر جوان پس از برگزاری مراسم ازدواجش در اتاق حجله اقدام به خودسوزی کرد که پس از امدادرسانی سریع و انتقال شهلا به بیمارستان وی با 90 درصد سوختگی حاد شب گذشته جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تحقیقات پلیس محلی مشخص شد که قربانی به خاطر این که مجبور به ازدواج با مردی 50 ساله شد شب عروسی قبل از رسیدن داماد به اتاق حجله دست به خودکشی زد.

در حال حاضر رسیدگی به این پرونده آغاز شده و پدر قربانی و داماد 50 ساله در زندان هستند تا رسیدگی به این پرونده آغاز شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا پلیس خودکشی زندان اخبار حوادث ازدواج خودکشی عروس داماد هند کرونا فیلم عکس ویروس تلگرام اخبار تهران حوادث تهران بیمارستان بیماری کرونا در تهران اتاق حجله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم

 

به گزارش تابناک، تازه‌داماد ۲۰ ساله‌ای که ۵ گلوله بر چانه و گونه و ۲ دستش وارد شده و با شکستگی و خردشدن دندان، فک و دست و مصدومیت شدید چشم چپ در بیمارستان بستری است.

گروه تروریستی جیش الظلم که ماهیت و وابستگی آن به رژیم منحوس صهیونیستی کاملا واضح و روشن است، اواسط فروردین امسال تلاش کرد مقرهای سپاه در راسک و چابهار را به تصرف خود درآورد که با مقاومت مدافعان امنیت طراحی آنها در همان ساعات اولیه ناکام ماند.

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود