Web Analytics Made Easy - Statcounter

با معاینه زانوی حمیده عباسعلی مشخص شد که مصدومیت این کاراته‌کا جدی نیست و به زودی تمرینات خود را آغاز خواهد کرد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمیده عباسعلی، کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان کشورمان روز گذشته (یکشنبه) با برتری در دیدار نهایی وزن 68+ کیلوگرم سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان سال 2020 ضمن کسب مدال طلا، دومین سهمیه المپیک کاراته ایران را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسعلی در این دیدار در ثانیه‌های پایانی آسیب دید و سریعاً جهت مشخص شدن میزان مصدومیت خود راهی بیمارستان شد. خوشبختانه پس از انجام آزمایش و معاینه زانوی پای چپ عباسعلی مشخص شد که مصدومیت او جدی نیست و با چند روز استراحت مجدداً این کاراته‌کا شرایط تمرین و مبارزه را کسب می‌کند. 

با توجه به قطعی شدن سهمیه المپیک 2020 حمیده عباسعلی و با تصمیم کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان، او در مسابقات کاراته وان مراکش نیز مبارزه نخواهد کرد تا فشاری به زانوی آسیب‌دیده‌اش وارد نشود. 

بانوی المپیکی کاراته ایران روانه بیمارستان شد/ عباسعلی به المپیک می‌رسد؟

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته لیگ جهانی کاراته وان کاراته ایران حمیده عباسعلی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته لیگ جهانی کاراته وان کاراته ایران حمیده عباسعلی کاراته لیگ جهانی کاراته وان کاراته ایران حمیده عباسعلی حمیده عباسعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حمیده اسماعیل نژاد در جایگاه سوم ایستاد.

به گزارش روابط عمومی،در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حمیده اسماعیل نژاد در جایگاه سوم ایستاد.

بر همین اساس این بانوی دوهای سرعت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم رقابت ۱۰۰قرار گیرد و مدال برنز را کسب نماید.

کد خبر 6096017

دیگر خبرها

  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست