Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@16:08:07 GMT

مردم تذکرات مسئولان بهداشت و درمان را جدی بگیرند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۷۰۵۲

مردم تذکرات مسئولان بهداشت و درمان را جدی بگیرند

آیت الله نورمفیدی گفت:  مردم تذکرات مسئولان بهداشت و درمان را جدی بگیرند و عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» گفت: لازم می دانم در این روزهایی که جامعه ما و مردم با تهدید بیماری مواجه هستند، تذکراتی را خدمت همه داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: از همه پزشکان و پرستاران که انصافاً با نهایت جدیت و دلسوزی انجام وظیفه می کنند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و همه پزشکان و پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی تشکر و قدردانی می کنم، انشاالله هم در نزد مردم مقبول بیفتد و هم خدای متعال از همه شما راضی باشد و اجر و پاداش الهی و آسمانی به همه شما عنایت فرماید.

 

وی خطاب به مردم اظهارداشت: توصیه هایی را که پزشکان و کارشناسان در این رابطه دارند با نهایت دقت انجام دهند، به هر حال این گرفتاری پیش آمده مستلزم آن است که خود مردم هم در این رابطه همکاری کنند. بنابراین به توصیه هایی که تذکر داده می شود و دائما تکرار هم می شود همه مردم توجه کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: در عین حالی که باید مردم و پزشکان و پرستاران عزیز مراقبت کنند از دعا غافل نباشند برای اینکه اتفاقا دعا جایش هم اینجاست، یعنی در کنار مسئولیتی را که پزشکان دارند و با مراقبتی که خود مردم انجام می دهند در عین حال دعا نقش بسیار مهمی ایفا می کند. وقتی همه مردم  از درگاه الهی طلب کنند مسلما خدای متعال خواسته ملت و همه مردم را پاسخ خواهد داد و انشالله امیدواریم هر چه زودتر این بلیه و گرفتاری رفع شود.

 

وی ادامه داد: مردم خیلی ترس و وحشت و اضطراب به خودشان راه ندهند، این یک گرفتاری است که پیش آمده و مهم این است که مردم طمائنینه، آرامش و امید داشته باشند. انشاالله  اینها برطرف خواهد شد. ترس و اضطراب از گرفتاری، بیشتر به انسان لطمه وارد می کند. با توکل به خدا و مراقبت هایی که می کنید هیچ ترسی به خودتان راه ندهید و به لطف الهی برطرف خواهد شد.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: از دیگر مسئولان و استاندار و مسئولانی که در این رابطه برای کمک به مردم همکاری و تلاش می کنند و زحمت می کشند تشکر می کنم و در عین حال چون مردم این روزها ناراحت هستند ممکن است به محض اینکه دچار سرماخوردگی معمولی شوند، به مراکز درمانی مراجعه  کنند.

 

وی توصیه کرد: مسئولان و کادر درمانی این آمادگی را داشته باشند به مراجعه کنندگان پاسخ مناسبی بدهند که اضطراب مردم هم تقلیل پیدا بکند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار امیدواری کرد: خدای متعال هر چه زودتر این گرفتاری را از همه مردم جهان مخصوصا از کشور و استان ما برطرف کند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا نماینده ولی فقیه در گلستان آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان همه مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مهمترین رسالت مجموعه عقیدتی سیاسی باید تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در نشست بصیرتی هفته عقیدتی سیاسی که در سپاه کردستان برگزار شد، بر تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای ما در عرصه دین و انقلاب "استقامت" است که باید در عقیده و هدفمان ثابت قدم بمانیم.

وی استقامت در راه حق، عقیده و معنویت را ضروری دانست و گفت: "تقویت ایمان، روح و قلب و عقل‌گرایی" سه لازمه تقویت عقیده انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه مومن از پاره‌های آهن سخت‌تر است، تصریح کرد: نباید از عبادت و معنویت غفلت کرد‌ و با کوچک‌ترین اتفاقات، اهداف و مسیرمان را تغییر دهیم.

وی افزود: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی باید تقویت باورهای دینی و عقیده باشد چراکه اگر انسان تعهد و تدین نداشته باشند کارها بخوبی به سرانجام نمی‌رسد.

پورذهبی بر تقویت اعتقادات و باورهای دینی میان نیروها تاکید کرد و بیان داشت: انسان با ایمان و عقیده مستحکم، چون از سوی خداوند هدایت می‌شود از راه حق منحرف نمی‌گردد و هیچ عاملی نمی‌تواند در مقابل هدایت الهی، او را گمراه کند.

وی با اشاره به اهمیت کار در مجموعه عقیدتی سیاسی اظهار کرد: تقویت اعتقاد و ایمان باید راهبرد مجموعه عقیدتی سیاسی قرار گیرد تا با تقویت عقیده به همه اهدف مورد نظر رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: باید در عرصه تبلیغ و القا عقیده و برنامه‌هایمان باید خودمان به آنچه می‌گوییم اعتقاد و ایمان داشته باشیم.

پورذهبی یادآور شد: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم.

در پایان این مراسم؛ برگزیدگان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیت‌المقدس با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم