Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@08:19:25 GMT

نصب بیش از۸۷۰۰ انشعاب گاز در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۷۵۳۹

نصب بیش از۸۷۰۰ انشعاب گاز در آذربایجان غربی

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی، از نصب بیش از۸۷۰۰ انشعاب گاز در استان طی سال جاری خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،خلیل اکبری رئیس بهره برداری شهرستانهای شرکت گاز استان،با بیان اینکه در سال جاری ۶۱۱ هزار و ۶۲۷ کیلومتر شبکه‌گذاری جهت تزریق گاز را از امور مهندسی تحویل گرفتیم، گفت: طی امسال همچنین ۸۷۱۳ مورد انشعاب نصب شده و ۳۱ هزار و ۵۸ مورد اشتراک‌پذیری شهری و روستایی انجام پذیرفته که بیشترین آنها با ۶۲۳۳ مورد در میاندوآب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مهم‌ترین اقدامات واحد بهره‌برداری شهرستان‌ها در سال ۹۸، میانگین وصول ۸۶ درصدی مطالبات شرکت گاز بود و نسبت به سال گذشته که طی آن ۸۲ درصد مطالبات ما وصول شده بود، وضعیت بهتر و رضایتمندتری داشتیم.

وی تاکید کرد: آذربایجان‌غربی در میان شرکت‌های گاز استانی، وضعیت متوسط رو به بالایی دارد و از این نظر عملکردمان خوب بوده است.

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی در ادامه به اخذ مجوز برای طراحی، نظارت، نصب انشعاب و شبکه‌گذاری خطوط زیر ۵۰۰ متر از سوی واحد بهره‌برداری‌های شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی اشاره کرد و افزود: این مجوز مطابق دستور مدیرعامل شرکت گاز استان و در مجموع به طول ۲۳ کیلومتر اجرا شد.

اکبری با اعلام اینکه واحد بهره‌برداری شهرستان‌ها در سال‌جاری برخی پیمان‌سپاری‌ها را نیز علیرغم آنکه وظیفه ذاتی آن نبوده، انجام داده است، اظهار کرد: ۱۰ مورد پیمان متوسط در بخش تعمیرات و نگهداری شبکه، ۱۲ مورد پیمان متوسط جهت نصب انشعابات که ۵ مورد آن در دست اجراست، یک مورد پیمان عمده در بخش تعمیرات و نگهداری و همچنین ۱۶ مورد پیمان خدمات امداد و کنتورخوانی مطابق بخشنامه طرح طبقه‌بندی مشاغل گرفته شده است.

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی، با اشاره به در دستور کار قرار دادن اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، حسب تاکید مدیرعامل شرکت گاز استان، گفت: اجرای این طرح با سختی و دشواری زیادی همراه بود که با همکاری واحدهای امور قراردادها و امور مالی اجرایی شد و اکنون حقوق پرسنل مطابق این قانون پرداخت می‌شود.

وی همچنین در خصوص افت فشار گاز شهرستان‌های پیرانشهر، خوی و سلماس در پیک مصرف زمستان ۹۸، اظهار کرد: گاز شهرستان‌های خوی و سلماس بدلیل برخی اختلالاتی که در خط انتقال صادراتی گاز انجام گرفت، بروز پیدا کرد و گاز پیرانشهر هم در پی عدم اتمام پروژه خط تغذیه گاز این شهرستان که بخاطر وجود معارض ملکی هنوز به پایان نرسیده است، اتفاق افتاد.

اکبری تاکید کرد: پرسنل گاز این شهرستان‌ها با نصب اسپول‌ها در خطوط تقلیل فشار TBS و CGS با هماهنگی قبلی خطوط انتقال شمال و شمالغرب کشور و نیز اولویت‌بندی مشترکین جزء نسبت به عمده، با هماهنگی واحد اندازه‌گیری و توزیع گاز و متعاقبا دیسپچینگ کشور، شاهد استمرار گازرسانی به بخش خانگی در این ۳ شهرستان بودیم.

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز استان درباره جمع‌آوری اطلاعات مشترکین در راستای اجرای طرح حذف قبوض کاغذی نیز اعلام کرد: طی این طرح، کدپستی مشترکین در راستای اجرای GIS و نیز تلفن همراه و ثابت پیرو حذف قبوض کاغذی جمع‌آوری شد که در مجموعِ ۱۶ شهرستان آذربایجان‌غربی به جز مرکز استان، اطلاعات ۹۵ درصد مشترکین جمع‌آوری شد.

وی یادآور شد: برای آنکه مطمئن شویم پیامک قبوض به مشترکین می‌رسد، فعلا همزمان با پیامک، قبوض کاغذی نیز به مشترکین ارسال می‌گردد.

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین درباره اقدامات صورت گرفته در نواحی شرکت گاز جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا، گفت: علاوه بر آنکه اخیرا از سوی واحد رفاهی و اجتماعی، مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده تهیه و به تمامی شهرستان‌ها ارسال شد، پیشتر نیز برخی از نواحی راسا وارد عمل شده و نسبت به خرید اقلام بهداشتی و ضدعفونی ساختمان نواحی شرکت گاز اقدام کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی شرکت گاز استان آذربایجان غربی کنتور گاز شرکت گاز استان مورد پیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۴ پروژه حیاتی در بخش پست آماده بهره‌برداری است، افزود: احداث پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت غرب رشت، توسعه بخش فوق توزیع پست رشت شمالی، استقرار پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت سنگر و استقرار پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت خشکبیجار از جمله پروژه‌های بخش پست بود که عملیات اجرایی آن با تلاش جهادی و فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان به پایان رسید.

دشت بزرگ با بیان اینکه ۶ پروژه حیاتی نیز در بخش خط آماده بهره برداری است، افزود: احداث فیبر نوری خطوط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی – غرب رشت – سیادتی، احداث ورود و خروج خط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی-پونل -سیادتی در غرب رشت، احداث ورود و خروج خط ۶۳ کیلوولت نفوت-طالقانی-سیادتی در غرب رشت، جایگزینی هادی پرظرفیت هوایی ۶۳ کیلوولت خط رشت شمالی-پوشش-مقدم، احداث خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست سنگر و احداث خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست خشکبیجار نیز از پروژه‌های آماده بهره‌برداری بخش خط شرکت برق منطقه‌ای گیلان است.

وی با تاکید بر این نکته که هر فعالیت و اقدامی شدنی و ممکن است، افزود: این پروژه‌های آماده بهره‌برداری که نقش بسیار مهم و حساسی در عبور موفق از اوج بار سال جاری دارند، فقط با برنامه‌ریزی، کار جهادی، پیگیری‌های مستمر و توکل بر خدا به نتیجه رسید.

دشت بزرگ تصریح کرد: اتمام به موقع این تعداد از پروژه در مدت زمان کوتاه و در تنگنای شدید مالی، نشانگر عزم راسخ کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان است که با صرف فعل خواستن، توانستند آنها را به اتمام برسانند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در پایان با اشاره به اینکه سنگ بزرگ علامت نزدن نیست، گفت: کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان از جان مایه گذاشتند و با آمادگی کامل و پای کار بودن، خط بطلان بر ضرب‌المثل سنگ بزرگ، علامت نزدن است کشیدند و خدا را شاکرم که در این بازه زمانی کم و در این شرایط بد اقتصادی توانستیم این پروژه‌ها را قبل از اوج بار سال جاری به اتمام برسانیم و تقدیم مردم شریف و فهیم استان گیلان کنیم.

کد خبر 6087212

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است