Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بازرسی شبانه بخشدار و دستور رئیس حوزه قضایی بندر امام خمینی(ره) با تعدادی از داروخانه‌های متخلف سطح شهر که مواد ضدعفونی کننده احتکار کرده بودند برخورد قانونی صورت گرفت.

به گزارش فارس، حجت اله خسروی، بخشدار بندر امام خمینی(ره) امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بازرسی نامحسوسی که از داروخانه های سطح شهر داشتم متصدیان داروخانه‌ها اظهار می‌کردند الکل و لوازم ضدعفونی ندارند اما پس از بازرسی انبارهای داروخانه‌های سطح شهر محرز گردید مقادیر بسیار زیادی مواد ضد عفونی کننده از جمله الکل موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی وارد انبارهای داروخانه‌ها شدیم که تخلف بسیاری از داروخانه‌های سطح شهر محرز گردید و قرار بر آن شد این مواد ضد عفونی کننده که شامل الکل نیز می‌شود به رایگان در میان مردم بندر امام خمینی(ره) توزیع شود.
بخشدار بندر امام خمینی(ره) گفت: روند مدیریت در بخشداری بندر امام خمینی(ره) تغییر کرده است و تغییراتی را در این زمینه داده‌ایم و این را همه باید بدانند.

وی در پایان بیان کرد: بازرسی‌های نامحسوس و محسوس ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم افرادی از شرایط موجود به نفع خود استفاده کنند و در شرایط خاص که مردم نگران هستند جیب خود را پر کنند، ما در کنار مردم هستیم و مردم ما را از خودشان بدانند.

لینک کوتاه: asriran.com/0030Qf

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: داروخانه الکل بندر امام خمینی ره سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد