Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز یکشنبه در حمله‌ای لفظی به برنی سندرز رقیب اصلی انتخاباتی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وی را «احمق» نامید.

این حمله لفظی در کنفرانس ایپک، لابی حامی صهیونیست ها در آمریکا روی داد. سندرز از این کنفرانس دوری جسته و گفته است این کنفرانس بستری برای «مقاماتی است که تعصب خود را ابراز و با حقوق اصلی فلسطینیان مخالفت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سندرز همچنین نتانیاهو را «یک نژادپرست مرتجع» خوانده است.

دنی دانون سفیر اسرائیل در سازمان ملل و عضو حزب لیکود نتانیاهو در اظهاراتی در این کنفرانس گفت: «نمی خواهیم سندرز به ایپک بیاید. نمی‌خواهیم به اسرائیل بیاید.»

وی افزود: «هرکس نخست وزیر ما را نژادپرست بنامد یا دروغگو است، یا احمقی نادان است یا هر دو.»

با این حال سندرز که در صورت انتخاب، نخستین رئیس جمهور یهودی آمریکا خواهد بود در دهه ۶۰ قرن گذشته میلادی در یک کیبوتص ( مزارع اشتراکی) در اسرائیل زندگی می‌کرد و خود را حامی محکم اسرائیل می‌داند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح پنومونی محمد علی رمضانی ادلب سیامند رحمان نماینده رژیم صهیونیستی سازمان ملل سندرز رقیب ترامپ کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح پنومونی محمد علی رمضانی ادلب سیامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها

ضدصهیونیست، ضدیهودیت نیست، این‌ها بخشی از شعار یهودیان آمریکایی است که در جریان تظاهرات علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه سرمی دادند. این گروه از یهودیان پارچه نوشته‌هایی را به دست داشتند که روی برخی از آن‌ها نوشته شده بود «اسرائیل، نماینده یهودیان جهان نیست» و «کل فلسطین به حاکمیت فلسطینیان بازمی‌گردد» و «خاخام‌های اصیل، مخالف صهیونیسم هستند». این معترضان شعار می‌دادند «یهودیت... آری... صهیونیست... خیر.. کشور اسرائیل باید برود».

از اوایل هفته گذشته، دانشجویان در سراسر آمریکا در محوطه‌های دانشگاه، در اعتراض به جنگ غزه و کشتار فلسطینیان، چادر‌هایی را برپا کردند و خواستار قطع انواع کمک‌ها به تل‌آویو شدند. نیرو‌های پلیس آمریکا با یورش به دانشگاه‌های ایالات متحده، تلاش دارد تا این اعتراضات را خاموش کند، اما نه تنها اوضاع وخیم‌تر شده است، بلکه دانشجویان دانشگاهی در پاریس پایتخت فرانسه نیز در اعتراض به جنایات غزه تظاهرات برپا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • گزارش رسانه صهیونیست از فریبی به نام اسکله غزه + فیلم
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل