Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:‌ ‌۵۸ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت به کشاورزان سیل‌زده این استان پرداخت شد.

نامدار صیادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت به کشاورزان خسارت دیده از سیل فروردین ماه سالجاری، تاکنون ۷۰۰۰ نفر از بهره‌بردارن سیل‌زده تسهیلات دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این بهره‌ برداران تسهیلات ارزان قیمت با نرخ ۴ درصد دریافت کرده‌اند.

صیادی یادآور شد: تاکنون ۵۸ میلیارد تومان به کشاورزان سیل‌زده استان لرستان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت کرده‌ایم.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی ‌خاطرنشان کرد: مابقی بهره‌برداران کشاورزی سیل‌زده استان به بانک‌های عامل تجارت، ملی، رفاه، ملت، سپه، کشاورزی، صادرات و توسعه تعاون معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت به کشاورزان خسارت دیده از سیل فروردین ماه سالجاری، تا سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار سیلاب سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان