Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصوری مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : با هدف تشدید اقدامات کنترلی در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس مبنی بر کنترل وسایل نقلیه در ورودی و خروجی استان به سمت خوزستان و به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا کارشناسان مبارزه با بیماری‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران با همکاری پلیس راه دهلران، اقدام به اندازه گیری تب با استفاده از تب سنج لیزری و ارائه آموزش‌های لازم و توزیع پمفلت و بررسی سایر علائم در رانندگان و مسافرین وسایل نقلیه سبک و سنگین در محل ایست بازرسی سپتون نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری ادامه داد: تاکنون اقدامات موثری جهت کنترل این بیماری توسط همکارانمان در شبکه بهداشت صورت گرفته است.

او بیان کرد: امیدواریم مردم عزیز ضمن حفظ آرامش روحی، به اطلاعیه‌هایی که توسط شبکه بهداشت در فضای مجازی منتشر کردیم دقت نظر بعمل آورند و با رعایت بهداشت فردی و عدم حضور در اجتماعات در این امر همکاری نمایند.

منصوری در پایان از حمایت‌های ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی ایلام و همراهی و تلاش فرماندار و دادستان دهلران تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت فردی پیشگیری از کرونا شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد مخزنی«دویرج» دهلران سرریز کرد

صادق علیمرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: طی سامانه بارشی اخیر از دوشنبه شب تا صبح روز جمعه، در پی بارش‌های سیل آسا در حوضه آبریز سد دویرج به خصوص در شهرستان آبدانان، این سد مخزنی عصر روز پنج شنبه سرریز شد.

وی تصریح کرد: سد مخرنی دویرج با حجم مخزن ۲۰۵ میلیون متر مکعب در شهرستان دهلران به منظور تأمین آب کشاورزی و صنعت شهرستان و همچنین مهار سیلاب‌های رودخانه دویرج احداث شده است.

با توجه به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام آمادگی این شرکت برای کشت تابستانه در اراضی پایین دست سد دویرج در راستای تحقق شعار سال اعلام کرد.

کد خبر 6095735

دیگر خبرها

  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • سد مخزنی«دویرج» دهلران سرریز کرد
  • تشدید سرکوب و بازداشت دانشجویان در آمریکا
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ