Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل دوشنبه ۱۲ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: بنگاه‌هایی که در سال گذشته و جاری نتوانستند بخشی از حقوق کارگران خود را پرداخت نمایند، می‌توانند با ارائه درخواست، از محل دستورالعمل تخصیص سرمایه در گردش‌ ویژه بنگاه‌های مشکل‌دار دارای حقوق معوق، از تسهیلات مناسب برای پرداخت ۲ ماه حقوق کارگران خود بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه‌ کرد: دولت پرداخت این نوع تسهیلات را بر اساس سیاست‌های کلان وزارت‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و صیانت از کارگران به کار می‌گیرد.  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهارداشت: این تصمیم به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور ابلاغ شده، در این ابلاغیه متقاضیان دریافت تسهیلات به بانک رفاه‌کارگران‌ و توسعه‌تعاون معرفی می‌شوند.  

وی از شناسایی کلیه واحدهای مشکل‌دار در استان برای نخستین بار به صورت دقیق خبر داد و گفت: مشکلات بنگاه‌های اقتصادی قبل از بروز بحران، شناسایی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در استان نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌شود.  

رحیمی بیان‌کرد: حمایت از تولید و حفظ اشتغال موجود و صیانت از نیروی کار، اصلی‌ترین اولویت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل است.  

وی اظهارداشت: همکاری و همراهی بیشتر بانک‌ها بویژه بانک‌ها و موسسات‌مالی تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای تسریع در پرداخت تسهیلات برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی می‌تواند بخشی از مشکلات واحدهای کارگری و بنگاه‌های اقتصادی را مرتفع کند.  

رحیمی ادامه‌داد: با رصد مداوم واحدهای تولیدی و کارگری که نیازمند دریافت منابع مالی برای حل مشکل حقوق معوقه کارگران خود هستند برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی خواهند شد.

کد خبر 488372 برچسب‌ها درآمد استان اردبیل وزارت صنعت، تجارت و معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: درآمد استان اردبیل وزارت صنعت تجارت و معدن کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار