Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به‌منظور پذیرش و مراقبت از بیماران احتمالی حاد تنفسی، مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به‌ ضرورت انتخاب یک مرکز مجهز برای پذیرش بیماران احتمالی کرونا در استان گفت: در کمیته استانی مبارزه با کرونا، مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر به‌ عنوان بیمارستان ریفرال استان برای پذیرش بیماران تب‌دار با مشکل حاد تنفسی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشمیری با اشاره به آمادگی بیمارستان‌های سلمان فارسی و قائم (عج) در انتقال بیماران به این مراکز، افزود: روند انتقال بیماران بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس به بیمارستان‌های دیگر شهر بوشهر آغازشده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: تمامی بیمارستان‌های استان بوشهر برای پذیرش بیماران حاد تنفسی از آمادگی لازم برخوردار هستند و این بیماران در صورت صلاحدید و تشخیص به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس ارجاع داده می‌شوند.   وی با درخواست از شهروندان برای حفظ آرامش عمومی و رعایت بهداشت فردی برای غلبه بر کرونا، گفت: بیماران بزرگ‌سال اورژانس به بیمارستان تأمین اجتماعی ارجاع و در این مرکز پذیرش خواهند شد.   کشمیری تصریح کرد: با انجام این جابجایی، بیماران دارای مشکل حاد تنفسی و تب‌دار در دو بخش اورژانس بزرگ‌سالان و اورژانس اطفال مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس به‌عنوان بیمارستان مرکزی پذیرش‌شده و برای ادامه درمان در این مرکز تحت مراقبت قرار خواهند گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه عطسه و آبریزش بینی نشانه کرونا نیست، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت داشتن علائمی مانند تب شدید و سرفه خشک به بیمارستان مراجعه کنند در غیر این صورت نیازی به مراجعه نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا بیماری واگیر مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای پذیرش بیماران حاد تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور