Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر شاپور بدیعی  روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بیماران دچار عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان شریعتی مشهد بستری هستند که با برقراری امکان عیادت غیر حضوری بی قراری و دغدغه خانواده‌ها و همراهان آنان در این بیمارستان برطرف شده است.
وی اضافه کرد: در این راستا کانکس‌هایی در محوطه بیمارستان شریعتی مشهد گذاشته شده است و همراهان بیماران در این  محل با بیماران ارتباط تلفنی و تصویری برقرار می‌کنند و از حال بیمارشان با خبر می‌شوند که این امر در آرامش خاطر و روحیه بیمار نیز موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این اقدام توسط همکاران ما در بیمارستان شریعتی مشهد، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیریت آی.تی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

از روز سی ام بهمن ماه تاکنون ۲۵۰ نفر با علائم سندرم حاد تنفسی در سامانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۱۲ شبکه بهداشت زیر مجموعه ثبت شده است که این افراد در بیمارستان بستری و برخی از آنان  بهبود یافته و مرخص شده‌اند.
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون آزمایش کرونای ۱۹ نفر در استان خراسان رضوی مثبت شده است.

بر اساس ابلاغ "ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا" هم‌اینک تمامی دانشگاهها، مراکز آموزش عالی، مدارس، سینماها، سالنهای مجالس عمومی، ورزشگاهها و سالنهای ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و هنری و همایشهای غیرضرور به منظور پیشگیری از احتمال شیوع بیماری همه‌گیر کرونا تعطیل و متوقف شده‌اند.

این شرایط اجتناب‌ناپذیر سبب کاهش رفت و آمدهای مردم و مراودات عمومی شده و خود به‌ خود بر کاهش فعالیتهای بازار، اصناف و امور تجاری تاثیر گذاشته است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیمارستان شریعتی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیمارستان شریعتی ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیمارستان شریعتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیمارستان شریعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این حادثه ساعت عصر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل_چ (ع) کاشمر منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان