Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: زمینه اعزام کاروان ویژه اساتید و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی جهت تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۹ به صورت محدود فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور اظهار کرد: پیرو در خواست های مکرر دانشگاهیان ارجمند، به فضل پروردگار و عنایات خاصه رسول الله (ص) ‌و اهل بیت طاهرینش(علیهم اسلام) و با پیگیری های انجام شده ستاد و موافقت حجت الاسلام والمسلمین نواب؛ نماینده محترم ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و مسئولان محترم سازمان حج و زیارت، زمینه اعزام کاروان ویژه اساتید و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی جهت تشرف به حج تمتع سال 1399 به صورت محدود فراهم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان تهران و البرز که دارای سند ودیعه حج تا قبل از تاریخ 1386/02/15باشند، می توانند در این کاروان ثبت نام نمایند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: حضور همکاران دانشگاهی در کاروان و برنامه ریزی فعالیت های خاص فرهنگی ـ آموزشی از ویژگی های این کاروان بوده و انشاءالله اساتید بزرگوار در کنار زیارت بیت الله الحرام، انجام مناسک حج و زیارت حرم مطهر رسول الله(ص) و قبور ائمه مظلوم بقیع(ع)، در توسعه و ترویج فرهنگ دینی و ارتقای معنوی فضای دانشگاهها نقش موثری ایفا خواهند کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت زیارت گفت: زیارت و حضور در کنار مرقد پاک معصومان(ع)، تجدید عهد با محور توحید و امامت پیشوایان دین و نیز استوار ماندن در کشمکش های مختلف زندگی است. زیارت یعنی رفتن به سراغ اسوه ها و الگوهای ارزشی. از آنجا که الگوخواهی و الگو پذیری به صورت فطری در انسان وجود دارد، در مکتب جاوید اسلام اسوه های جاودانه ای معرفی شده اند که قرآن کریم هم به آن اشاره دارد: لقد کان لکم فی رسول الیه اسوه حسنه.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور ادامه داد: شور و اشتیاق زائر حج به زیارت، بیانگر رابطه دوستی و قلبی خاصی است که همه هزینه ها و رنج های سفر را آسان می کند و چه زیباست آن لحظه که زیارت بیت الله الحرام و نگاه به کعبه معظمه پس از سال ها انتظار نصیب مشتاقان می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پایان تاکید کرد: اساتید دانشگاه های تهران و البرز که واجد شرایط و متقاضی اعزام با کاروان مذکور به حج تمتع هستند، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از طریق شماره 53-66950747- 021 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه: asriran.com/0030Qn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حج تمتع ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان حجت الاسلام والمسلمین دانشگاه ها حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی