Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر حسین قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه ۳۲۵ حادثه ویژه در هرمزگان توسط نیروهای اورژانس بررسی و خدمات‌رسانی شدند که از این شمار حوادث ترافیکی با تعداد مصدوم بالای ۵ نفر، با فراوانی ۱۴۱ مورد و ۹۱۶ مصدوم و فوتی، بیشترین حادثۀ ویژه در این مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی مجموع مصدومان حوادث ویژه هرمزگان در مدت مذکور را یک‌هزار و ۲۴۱ مورد اعلام کرد و افزود: از این شمار ۹۶۰ نفر جهت ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل‌شده، ۱۶۱ نفر خدمات سرپایی در محل فوریت دریافت کرده‌اند و ۱۴۵ نفر نیز در زمان وقوع حادثه جان خود را ازدست‌داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت یادشده، ۱۲ حادثه ویژه با مصدوم بیشتر از ۱۰ نفر در هرمزگان رخ‌داده که از این میان واژگونی اتوبوس با ۴۹ مصدوم و فوتی و یک مورد مسمومیت غذایی در بستک با ۵۷ بیمار، جزء حوادث ویژه با بالاترین تعداد مصدوم و بیمار بوده است.

این مقام مسئول میانگین تعداد مأموریت‌های روزانه اورژانس هرمزگان را ۱۰۰ مورد اعلام کرد و گفت: میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در مأموریت‌های شهری ۸ دقیقه و در جاده ۱۴ دقیقه هست که مطابق با استانداردهای کشور است.

اورژانس هرمزگان دارای ۴۱ پایگاه جاده‌ای و روستایی و ۱۹ پایگاه شهری است.

حوادث ویژه، حوادثی است که به لحاظ وسعت حادثه، شدت و تعداد مصدوم، بزرگ‌تر از حوادث معمول بوده و باعث به وجود آمدن شرایطی می‌شود که برای برطرف کردن آن نیاز به اقدامات اساسی و فوق‌العاده است و تصادف با بیش از چهار مصدوم و دو فوتی در زمره این حوادث محسوب می‌شوند.

کد خبر 488385 برچسب‌ها استان هرمزگان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان حوادث ایران حوادث ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

سرهنگ سید رضا اسدنژاد افزود: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی بیان کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

اسدنژاد افزود: در مجموع دیروز مرتکبان ۱۳ هزار و ۶۶۵ فقره تخلف راهور در شهرهای خراسان رضوی جریمه شدند.

 

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت