Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مگر می شود تیمی را که چهار سال است قهرمان است را مهندسی کرد؟ قطعا این حرف‌ها از پایه و اساس اشتباه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جمشید شاهمحمدی، پیشکسوت پرسپولیس درباره کیفیت لیگ امسال در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در مجموع لیگ خبوی داشتیم. اما امسال تیم‌هایی مانند سپاهان، استقلال، تراکتورسازی و پرسپولیس واقعا خوب بودند که انصافا پرسپولیس هم از همه بهتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گلمحمدی هم واقعا این تیم را از لحاظ فوتبالی احیا کرده است.

او اضافه کرد: با این روندی که سرخپوشان دارند قطعا بخت اول قهرمانی هستند. اما الان فقط باید از نظر روحی و روانی روی بازیکنان پرسپولیس کار شود تا خود را از الان قهرمان ندانند. چون در این صورت واقعا ضربه خواهد دید.

شاهمحمدی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قهرمانی‌های این تیم مهندسی شده است آیا شما هم موافق این صحبت‌ها هستید یا خیر؟ گفت: مگر می شود تیمی را که چهار سال است قهرمان است را مهندسی کرد؟ قطعا این حرف‌ها از پایه و اساس اشتباه است.

وی در پایان در مورد وضعیت تیم‌های پایه گفت: فوتبال پایه در ایران چون اهمیتی برای آن قائل نیستند زیاد رشد نمی‌کند. زمانی که من در باشگاه پرسپولیس بودم مدیران آن دوره هیچ وقت هیچ کمکی را به آن رده نداشتد. البته با آمدن انصاری فرد امیدواریم که این روند سر و شکل بهتری به خود بگیرد چرا که در این خصوص واقعا بازیکن‌های خوب و با استعدادی را داریم. توصیه می‌کنم باشگاه‌ها فقط به ویترین خود نگاه نکنند در کنار این حواسشان به پایه‌ها هم باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 

طرفداری| پرسپولیس امروز عصر تمرین کرد و برای بازی فردا به اردو رفت.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند‌. راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند ‌و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست