Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@13:57:09 GMT

انصراف یکی ازنامزدهای دموکرات آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۸۴۳۲

نامزد پیروز در نخستین انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در ایالت آیووا از ادامه رقابتها برای کسب نامزدی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا انصراف می دهد. ناطقان:  به نقل از راشاتودی، تیم انتخاباتی «پیت بوتجیج» جوان‌ترین نامزد حزب دموکرات در انتخابات مقدماتی آمریکا اعلام کرد که این نامزد از ادامه رقابت برای کسب نامزدی حزب متبوع خود انصراف خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بوتجیج که پیش از این به طور غیرقابل پیش بینی در کانون رقابت میان نامزدهای حزب دموکرات قرار گرفته بود، در رقابت مقدماتی یازدهم فوریه با اختلافی اندک نتایج انتخابات ایالت نیوهمپشایر را به سناتور «برنی سندرز» رقیب خود واگذار کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از منابع آگاه در تیم انتخاباتی بوتجیج گزارش داد که این کهنه سرباز جنگ افغانستان قرار است تصمیم خود مبنی بر انصراف از رقابتها را شامگاه یکشنبه (به وقت محلی) در شهر زادگاه خود به طور رسمی اعلام کند.

شایان ذکر است که انصراف بوتجیج از ادامه رقابتها به مثابه فرصتی درخشان برای «جو بایدن» در راستای کسب حمایتهای بیشتر از نامزدی خود و همچنین شکست برنی سندرز است.
منبع: مهر برچسب ها: نامزد ، حزب دموکرات ، ایالت آیووا ، آمریکا ، انصراف ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نامزد حزب دموکرات ایالت آیووا آمریکا انصراف ناطقان حزب دموکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به علت نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد