Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:24:36 GMT

برخی شرکت‌های نظافت منزل وجود خارجی ندارند!

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۹۱۰۶

برخی شرکت‌های نظافت منزل وجود خارجی ندارند!

ایسنا/کرمانشاه رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه با بیان اینکه تعرفه نظافت خدمات منزل برای ایام نوروز در کرمانشاه تغییری نداشته، گفت: شرکت‌هایی که در فضای مجازی تبلیغ می‌کنند و حتی گاهی وجود خارجی ندارند، به یک معضل جدی برای ما تبدیل شده‌اند.

محمدهادی ارباب در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و کمک گرفتن مردم از نیروهای خدماتی برای نظافت منزل، افزود: هم اکنون در کرمانشاه 23 شرکت دارای مجوز در زمینه ارسال نیروهای خدماتی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی نیروهایی که با این شرکت‌ها همکاری دارند شناسنامه‌دار هستند و مردم از هر جهت می‌توانند به آنها اعتماد کنند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه با بیان اینکه تعرفه نظافت منزل در کرمانشاه نسبت به سال قبل تفاوتی نداشته و تا پایان سال نیز افزایش نمی‌یابد، یادآور شد: هم اکنون هزینه اعزام نیروی کار برای نظافت داخل منزل هر ساعت 13 هزار تومان و برای راه پله و پارکینگ هر مترمربع هزار تومان است.

به گفته ارباب، این تعرفه‌ها برای تمام شرکت‌های خدماتی مصوب شده و هیچ شرکتی حق دریافت مبلغ اضافه ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه گاهی نیروهای کار بعد از اولین جلسه که از سمت شرکت‌ها اعزام می‌شوند برای روزهای بعد با صاحب خانه توافق می‌کنند تا به صورت مستقل برای آنها کار کنند و دیگر هزینه‌ای به شرکت نپردازند، خاطرنشان کرد: در اینصورت دیگری مسئولیتی بر عهده شرکت خدماتی نیست و شکایات بسیار زیادی در این زمینه داشتیم که دیگر قابل پیگیری نبوده است.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه معضل دیگر را تبلیغات شرکت‌های بی‌نام و نشان در فضای مجازی و خصوصا سایت دیوار دانست و عنوان کرد: برخی از این شرکت‌ها اصلا وجود خارجی ندارند و تعامل آنها با نیروی کار نیز به صورت تلفنی است.

ارباب اظهار کرد: نیروهایی که از سوی مراکز غیرمجاز به خانه‌های مردم اعزام می‌شود، به هیچ عنوان مورد تایید نیستند و ممکن است امنیت منازل مردم به هر شکل تهدید شود.

وی معتقد است، در شرایط کنونی که با شیوع بیماری مواجهیم نیز مردم باید احتیاط بیشتری درباره افرادی که به منزل خود می‌برند، داشته باشند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خد ماتی کرمانشاه از مکاتبات فراوانی که با سایت "دیوار" در این زمینه انجام شده یاد کرد و گفت: حتی درخواست دادیم تلفن این شرکت‌های بدون مجوز مسدود شود، اما تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.

ارباب با بیان اینکه با تشدید نظارت بر فعالیت شرکت‌های خدماتی از تعداد شرکت‌های غیرمجاز کاسته شده، گفت: البته برای مقابله با موارد غیرمجاز نیازمند ورود دادستانی به موضوع نیز هستیم، زیرا امنیت مردم در خطر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كرمانشاه رئیس اتحادیه شرکت شرکت های خدماتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب

علی مرادی معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه در جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل‌بخشی منابع آب‌های زیرزمینی استان که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، گفت : از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۴۰۱، حدود ۵ هزار و ۳۷۵ چاه غیرمجاز و در سال ۱۴۰۲ نیز ۳۹۶ چاه غیرمجاز و در مجموع با حجم ذخیره ۱۵۶.۷ میلیون مترمکعب مسدود شده است.

وی اشاره‌ای به وضعیت نصب کنتور هوشمند چاه‌های استان داشت و تصریح کرد: تعداد کنتور‌های نصب شده از اول برنامه تا پایان ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار و ۶۴۱ دستگاه بوده و سال گذشته با نصب ۵۵۹ دستگاه مجموع کنتور‌های نصب شده چاره‌های استان به ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه رسید.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: سال گذشته طی تفاهم‌نامه‌ای با صنایع پیشرفته رضوی قرار شده که در ۲ محدوده شاخص استان به صورت ویژه ماهیدشت کرمانشاه بر روی چاه‌های آب ۲ هزار و ۴۰۰ کنتور نصب شود که برنامه همچنان ادامه دارد.

وی گفت: سال گذشته تفاهمنامه‌ای با بانک کشاورزی در راستای ارائه تسهیلات به کشاورزان که وسع مالی ندارند، منعقد شد.

رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: ان‌شاءالله امسال مجموعه همکاران با توان و برنامه‌ریزی بهتر کار‌ها را در حوزه حفاظت و صیانت از منابع‌آب پیش خواهند برد.

وی ادامه داد: کاستی‌ها و نواقصی وجود دارد که باید همکاران با انگیزه کافی با تقسیم و تشریح وظایف با استفاده از ظرفیت‌های نرم‌فزاری و سخت‌افزاری؛ خلاء‌ها را جبران کنند.

مدیرعامل آب و منطقه‌ای استان کرمانشاه از گشت‌های بازرسی خواست با جدیت براساس برنامه زمان‌بندی در فصول کم‌آبی و پرآبی از تمامی دشت‌ها و منابع آبی تحت نظارت شرکت، بازدید‌های در راستای پرکردن چاه‌های غیرمجاز و مبارزه با حفر چاه‌های غیرمجاز داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب