Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم خاکسپاری سیامند رحمان امروز در اشنویه برگزار می‌شود و خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک و رضایی دبیر کل در این مراسم حضور دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سیامند رحمان شب گذشته به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. مراسم خاکسپاری این قهرمان پارالمپیک امروز در اشنویه برگزار می‌شود و به همین منظور محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک و هادی رضایی دبیرکل کمیته پارالمپیک امروز راهی اشنویه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامند 31 ساله در پارالمپیک ریو با بالابردن وزنه 310 کیلوگرم نامش را در تاریخ ورزش ایران و جهان ماندگار کرد. او علاوه بر اینکه در پارالمپیک ریو نشان زرین طلا را بر گردن انداخت عنوان قوی‌ترین مرد دنیا را به خود اختصاص داد.

سیامند همچنین در کارنامه خود دو مدال طلای پاراالمپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو، پنج مدال طلا و یک نقره مسابقات قهرمانی جهان و سه مدال طلای بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۰ گوانژو، ۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا کسب کرده بود.

انتهای پیام/4048/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: سیامند رحمان ایست قلبی خسروی وفا پارالمپیک ریو هادی رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان