Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از پلمب یک واحد داروخانه متخلف در شهرستان گیلانغرب و کشف 3 میلیارد ریال اقلام بهداشتی و دارویی احتکار شده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس گیلانغرب از فعالیت یک داروخانه که به محلی برای دپو احتکار اقلام دارویی و لوازم بهداشتی تبدیل شده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا، کاراگاهان پلیس آگاهی گیلانغرب پس از دریافت مجوز قضائی و شناسایی داروخانه مذکور، نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی چند قلم داروی خوراکی، قرص و وسایل بهداشتی شامل 33 هزار و 767 عدد از انواع شربت، سرم، گاز استریل، باند کشی، بتادین، سرنگ انسولین، پوشک، انواع ژل، قرص کپسول، سرلاک و شیرخشک احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش داروها و لوازم بهداشتی احتکار شده را طبق نظر کارشناسان 3 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی تصریح کرد: در این راستا علاوه بر پلمب داروخانه، متصدی آن نیز دستگیر و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

سردار جاویدان در پایان، گفت: پلیس قاطعانه با چنین افرادی که تنها به فکر منافع شخصی خود بوده و جان دیگران برایشان اهمیتی ندارد قاطعانه برخورد و اجازه نخواهد داد به نیت شوم خود برسند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه گیلان کشف پلیس احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش