Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد درباره حملات متجاوزانه دولت ترکیه اعلام موضع کرد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دفتر بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد درباره حملات متجاوزانه دولت ترکیه اعلام موضع کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَیَعْلَمَنَّ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَلَیَعْلَمَنَّ الْمُنَافِقِینَ (عنکبوت/11) کشوری که سالها مسئله ی فلسطین و آزادی قدس شریف را شعار و بازیچه ای برای محبوبیت خود در بین جوامع اسلامی قرار داده بود ،حال با گذشت زمان چهره ی واقعی خود را نمایان کرده و تمام قد در برابر دشمنان اصلی رژیم غاصب صهیونیستی موضع گیری میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و نه تنها به اشغال نظامی بسنده نمیکند،بلکه با حملات و بمباران های غیر قانونی دست به کشتار جوانان آن کشور و هم پیمانانش میزند، و با پررویی تمام خود را مدافع صلح و ثبات جامعه ی اسلامی میداند.

روسیه: به ترکیه درباره امنیت پرواز در آسمان سوریه تضمین نمی‌دهیمسوریه: اقدامات خصمانه ترکیه تروریست‌ها را نجات نخواهد دادگزارش| تداوم حملات ترکیه به ادلب در سایه آمار عجیب و اتهامات به ایران

و حال با بی شرمی تمام در بمباران های مستقیم خود، رزمندگان ایرانی و لبنانی و سوری را به شهادت رسانده، که این امر گناهیست نابخشودنی. بهتر است رژیم ترکیه چشمان خود را باز کند و ببیند، چه کسانی را به شهادت رسانده است؟ رزمندگان ایرانی را که نمک پرورده ی مکتب سلیمانی بوده اند و خواب را از چشمان آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی ربوده اند؟ و یا رزمندگان حزب الله لبنان که با مقاومت خود در برابر دشمنان اسلام تبدیل به سمبلی برای جهاد و ایستادگی شده اند.

شما چه کسانی را به شهادت رسانده اید؟ دستان رژیم ترکیه به خون هایی آغشته شده است ،که به زودی دامنگیرش خواهد شد و آنها را در روؤیای شیرین تبدیلِ ترکیه به امپراطوری عثمانی خفه خواهد کرد. امیدواریم رژیم ترکیه دست از اشغالگری های غیر قانونی و کشتار مردم سوریه بردارد ،وگرنه باید منتظر ورود هرچه بیشتر تابووت های نظامیان ترکیه به کشورشان باشند. والسلام  

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بسیج دانشجویی سوریه ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی سوریه ترکیه بسیج دانشجویی سوریه ترکیه بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه تجارت با اسرائیل را کاملاً متوقف کرد

وزارت بازرگانی ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مراودات تجاری این کشور با رژیم اسرائیل به طور کامل متوقف شده است و تا زمانی که این رژیم اجازه ندهد کمک‌ها به غزه برسد، این توقف ادامه خواهد داشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، وزارت بازرگانی ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مراودات تجاری این کشور با رژیم اسرائیل به طور کامل متوقف شده است و تا زمانی که این رژیم اجازه ندهد کمک‌ها به غزه برسد، این توقف ادامه خواهد داشت.

ترکیه روز پنجشنبه تمامی مبادلات تجاری با اسرائیل را به حالت تعلیق درآورد و علت این اقدام را "بدتر شدن فاجعه انسانی" در غزه عنوان کرد.

ارزش معاملات تجاری بین ترکیه و اسرائیل در سال گذشته میلادی حدود 7 میلیارد دلار (6.5 میلیارد یورو) بود.

آمریکا یک‌میلیارد دلار دیگر تسلیحات به اسرائیل می‌دهدچرا اسرائیل توان مالی برای ادامه نسل کشی فلسطینیان را ندارد؟

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: معاملات صادرات و واردات مربوط به اسرائیل متوقف شده است و تمامی محصولات را در بر می‌گیرد.

این بیانیه می‌افزاید: ترکیه اقدامات جدید را تا زمانی که دولت اسرائیل اجازه ارسال بی وقفه و کافی کمک‌های بشردوستانه به غزه را صادر نکند، به شدت و قاطعانه اجرا خواهد کرد.

اوایل روز پنجشنبه، زمانی که گزارش‌هایی مبنی بر این اقدام ترکیه برای اولین بار منتشر شد، اسرائیل کاتز، وزیر خارجه اسرائیل، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه را متهم کرد که مانند یک "دیکتاتور" عمل می‌کند.

این اقدام ترکیه برای توقف تمام تجارت خود با رژیم صهیونیستی به دنبال ممنوعیت‌های جزئی صورت می‌گیرد.

ترکیه ماه گذشته اعلام کرد که صادرات 54 نوع محصول از جمله آلومینیوم، فولاد، محصولات ساختمانی و کودهای شیمیایی به سرزمین‌های اشغالی را محدود کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را کاملاً متوقف کرد
  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حزب‌الله: خیزش دانشجویی در غرب، دروغ‌ بودن ادعای دموکراسی دولت‌ آنها را فاش کرد